Vacature Accountmanager Onderwijshuisvesting

Accountmanager Onderwijshuisvesting in Rotterdam

Accountmanager Onderwijshuisvesting (0,8 - 1,0 fte)

Plaatsingsdatum donderdag 19 okt 2023

Sluitingsdatum maandag 13 nov 2023

Functietype Professional Services

Organisatieonderdeel Real Estate & Facilities (RE&F)

Salaris € 4.332 - € 5.929

Omvang 0,8 fte - 1 fte

Introductie

Op de bruisende campus van de Erasmus Universiteit Rotterdam bieden we hoogwaardige onderwijsruimtes, studieplekken en voorzieningen aan. We willen er graag voor zorgen dat de vraag en aanbod van onderwijsfaciliteiten perfect op elkaar aansluiten, nu en in de toekomst.

Functie-omschrijving

Als accountmanager onderwijshuisvesting bij de dienst Real Estate & Facilities zorg je ervoor dat het bestaande aanbod aan zalen, studieplekken en tentamenplekken op passende wijze beschikbaar wordt gesteld aan student. Op de campus zijn er zo'n 250 onderwijsruimtes (zalen), 3.000 studieplekken en 1.100 tentamenplekken. De zalen worden centraal geroosterd door de faculteiten.

Je bent de schakel tussen de onderwijs vraagkant en de vastgoed aanbodkant. Dat houdt in dat je erop toeziet dat het roosteringsproces betrouwbare informatie oplevert over de te verwachten veranderingen aan de vraagkant op de kortere termijn. En op de langere termijn maak je een vertaling van de behoefte aan onderwijsruimte in de toekomst (kwalitatief en kwantitatief). Daarnaast heeft de accountmanager Onderwijshuisvesting een coördinerende en signalerende verantwoordelijkheid voor diensten die noodzakelijk zijn voor een adequaat gebruik van de onderwijsruimten.

Je hebt als accountmanager Onderwijshuisvesting de taak om te zorgen voor voldoende en passende onderwijsruimtes in brede zin. Wat 'voldoende' en 'passend' is, hangt af van de onderwijsvraag.

Om dit 'voldoende' meer concreet te maken:

  • Je haalt bij de faculteiten hun ruimtebehoefte op en vertaalt deze naar een concrete ruimtevraag in benodigd aantal onderwijsruimten;
  • Je bepaalt de match of mis-match ten opzichte van het aangeboden vastgoed
  • Je ziet toe op efficiënt ruimtegebruik door de benutting en bezetting van zalen te toetsen (op basis van feitelijke roostering en controles op no-show), waarbij je in geval van een mismatch tussen vraag en aanbod bijdraagt aan een oplossing hiervoor.

Om het 'passend' meer concreet te maken:

  • Op de korte termijn stel je het basisprogramma van eisen op per ruimtetype en bewaakt dat zalen aan deze uniformiteit blijven voldoen. En dit is volop in ontwikkeling!
  • Op de lange termijn draag je bij aan de ontwikkeling van een visie op onderwijsruimte en bijbehorende faciliteiten. De eerste verkenningen daarvoor zijn uitgevoerd en zullen een concrete vertaling moeten krijgen naar de ruimtelijke (en/of digitale) behoefte.

De dienstverlening rondom de onderwijsruimte is vastgelegd in een op elkaar afgestemde productdienstcatalogus. Vanuit je coördinerende en signalerende verantwoordelijkheid overleg je regelmatig met afdelingen die deze diensten verlenen, zowel binnen als buiten de dienst Real Estate & Facilities. Met als doel de beleidsontwikkelingen op deze producten/diensten onderling af te stemmen en de productdienstcatalogus up-to-date te brengen/houden.

Functie-eisen

Voor deze rol kom je in aanmerking als je beschikt over:

  • Minimaal hbo denk- en werk-niveau bij voorkeur in de richting van vastgoed en facility management
  • Minimaal drie jaar inhoudelijk relevante werkervaring in huisvesting, bij voorkeur in een onderwijsinstelling
  • Goede communicatieve- en adviesvaardigheden in het Nederlands (minimaal C1-niveau) en Engels (minimaal B2-niveau) zowel in woord als geschrift
  • Een goed gevoel voor de verhoudingen en belangen in een grote organisatie en het vermogen makkelijk op verschillende niveaus en tussen diverse onderwerpen te kunnen schakelen, zowel met interne als met externe partijen

Arbeidsvoorwaarden

We bieden je een internationaal georiënteerde en afwisselende baan in een enthousiast team, met uitstekende arbeidsvoorwaarden overeenkomstig de Collectieve Arbeidsvoorwaarden Overeenkomst Nederlandse Universiteiten (CAO NU).

De startdatum van de functie is in overleg. Het salaris is afhankelijk van jouw kennis en ervaring en bedraagt bij een fulltime aanstelling (38 uur) tussen € 4.332 en € 5.929 bruto per maand (Schaal 11), conform de CAO-NU. Je hebt als standplaats Campus Woudestein - Rotterdam, bij Real Estate & Facilities (RE&F). De functie heeft een omvang van 0,8 fte - 1 fte. Het contract wordt aangegaan voor een periode van één jaar, Bij gebleken geschiktheid en voortzetting in dezelfde functie kan het dienstverband voor onbepaalde tijd worden voortgezet.

Alles wat we je verder te bieden hebben vind je hieronder!

  • Alles wat je nodig hebt voor een goede work-life balance : thuiswerken in overleg, 41 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek, 8% vakantiegeld en 8.3% eindejaarsuitkering, en flinke korting op een abonnement voor ons sportcentrum op de campus .
  • Een duurzame, inclusieve en diverse werkomgeving met een open cultuur waar je jezelf kunt zijn en we aandacht hebben voor elkaar en voor de wereld. Maak bijvoorbeeld gebruik van onze fietsbijdrage of neem deel aan netwerken zoals Young@EUR , Fame , QuEUR, of Young Erasmus Academy.
  • Tijd en ruimte voor je ontwikkeling in de breedste zin: ontwikkeldagen en een persoonlijk carrièrebudget , buitenlandse uitwisselingsmogelijkheden grotendeels op onze kosten, en gratis toegang tot onze universiteitsbibliotheek .
  • Een goed pensioen bij ABP waar wij 2/3e aan bijdragen, korting op diverse collectieve verzekeringen bij Zilveren Kruis Achmea, Loyalis, Allianz, en een reiskosten-, thuiswerk- en internetvergoeding.
  • Combineer je je baan met ouderschap of heb je deze wens voor de toekomst? EUR biedt gedeeltelijk doorbetaald ouderschapsverlof en volledig betaald aanvullend geboorteverlof voor partners , en er is een kinderopvang op de campus .
  • Verhuis je naar Nederland voor een baan bij de EUR? Dan kun je mogelijk gebruik maken van de 30%-regeling indien je aan de voorwaarden van de Belastingdienst voldoet, en helpen we met ons Dual Career Programme ook jouw partner bij het vinden van een leuke baan.

Werkgever

Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) is een internationaal georiënteerde universiteit met een uitgesproken maatschappelijke visie op onderwijs en onderzoek - onze missie luidt dan ook 'Creating positive societal impact'. Aan de EUR werken ruim 3.700 medewerkers en volgen bijna 33.000 studenten uit 140 landen ons wetenschappelijk onderwijs. Alles wat we doen, doen we onder het credo The Erasmian Way - Making Minds Matter. We zijn wereldburgers, verbindend, ondernemend, ruimdenkend en maatschappelijk betrokken. Deze Erasmian Values fungeren als ons interne kompas en maken de Erasmus Universiteit herkenbaar én onderscheidend voor de buitenwereld. Vanuit deze waarden, met een ruime blik en met oog voor diversiteit, verschillende achtergronden en opvattingen, werken onze medewerkers nauw samen aan het oplossen van maatschappelijke uitdagingen vanuit het dynamische en kosmopolitische Rotterdam. Mede dankzij de hoge kwaliteit en de positieve maatschappelijke impact van ons onderwijs en onderzoek en onze kenmerkende mentaliteit kan de EUR zich meten met de top van de Europese universiteiten. www.eur.nl .

Faculteit / Instituut / Dienst

Real Estate & Facilities (RE&F) levert in nauwe samenwerking met Erasmus Digitalisation & Information Services (EDIS) onderliggende dienstverlening ten behoeve van Professional services de diensten onderwijsruimtes, werkplekken, wonen en campusvoorzieningen. Het bieden van (fysiek) inspirerende, juist functionerende en doelmatige huisvesting, zodat studenten, medewerkers en bezoekers op de locaties van de EUR optimaal kunnen presteren en zich thuis voelen. De dienst Real Estate & Facilities bestaat uit de afdelingen: Strategy, Real Estate, Facility Services, Procurement en Support Office.

Groep

Binnen de afdeling Strategy bevindt zich het team Accountmanagement. Dit team is verantwoordelijk voor het realiseren van een goede match tussen vraag (faculteiten, studenten) en aanbod (vastgoed, faciliteiten en diensten). Dat betekent dat onze Accountmanagers goed op de hoogte moeten zijn van wat er speelt binnen de universiteit, en aan de andere kant ook goed moeten afstemmen met de collega's/partijen die de diensten waar moeten maken. Behalve de Accountmanager Onderwijs is er ook een Accountmanager Kantoren & Campusvoorzieningen en een Accountmanager Housing & Commercieel Beheer. Daarnaast zijn er ook 4 medewerkers accountmanagement. Met elkaar zijn we een enthousiast team van 8 professionals.

Solliciteren

Word jij onze nieuwe collega? Stel je aan ons voor door te solliciteren! De sluitingsdatum voor deze vacature is op maandag 13 november. Ben jij echter dé kandidaat voor deze rol? Wacht dan niet te lang met solliciteren, want wij kunnen bij bevonden geschiktheid ook al eerder overgaan tot uitnodigen.

De sollicitatieprocedure bestaat uit maximaal 2 gesprekken, waarbij een assessment mogelijk onderdeel uitmaakt van de procedure.

Meer weten over de functie? Neem dan contact op met Ad Alderliesten via , Afdelingshoofd Strategy. Wil je graag meer weten over de procedure? Neem dan contact op met onze Corporate Recruiter, . Hij is te bereiken op of door te mailen naar .

Solliciteren?

Open navigatie voor Accountmanager Onderwijshuisvesting (0,8 - 1,0 fte) Sluiten

  1. Accountmanager Onderwijshuisvesting (0,8 - 1,0 fte)



Functie:accountmanager onderwijshuisvesting
Startdatum:19-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4332 – 5929
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Accountmanager Onderwijshuisvesting EUR 19-10-2023

Bekijk ook andere vacatures