Vacature Administratief Medewerker HRM

Administratief Medewerker HRM in Rotterdam

een administratieve allrounder die met nauwkeurigheid en precisie werkt

32 uur MBO Rotterdam Vaste baan

Reageren kan tot 06 december 2023

Dit ga je doen

Wij zijn Havensteder!
Wij geven thuis! Thuis geven begint bij het zorgen voor voldoende, goede, betaalbare woningen in de gemeenten waar we actief zijn. Voor bewoners die weinig middelen hebben om te wonen óf kwetsbaar zijn en lastig zelf aan een woning kunnen komen. Samen een thuis geven gaat niet vanzelf. Daarvoor hebben we de juiste mensen nodig. Mensen die gemotiveerd zijn om dag in dag uit, schouder aan schouder, het verschil te maken voor onze bewoners, elkaar en de stad. Wij werken aan vitale wijken - met de diversiteit én mentaliteit die Rotterdam kenmerkt.
Bij onze afdeling HRM hebben wij een vacature voor een administratief medewerker HRM (32 uur per week). Ben jij benieuwd wat je als administratief medewerker HRM concreet doet bij Havensteder? Lees dan snel verder!
De baan
Als administratief medewerker HRM ben je een administratieve allrounder. Je ondersteunt en ontzorgt samen met je collega administratief medewerkers HR de senior adviseurs HRM en de in hun dagelijks werk. Verder bestaat het team uit een recruiter, een data- en applicatiebeheerder en een adviseur arbeidsvoorwaarden.
Tot de dagelijkse uitvoering van het werk behoren (o.a.) de volgende werkzaamheden
  • afhandelen van inkomende en uitgaande correspondentie binnen meerdere mailboxen
  • zelfstandig opstellen van brieven, arbeids- en detacheringsovereenkomsten
  • verantwoordelijk voor in-, door- en uitstroom
  • werving & selectie: je stelt advertentieteksten op, plaatst vacatures en behandelt inkomende sollicitaties
  • verwerken van personeelsmutaties
  • bewaken van relevante data (bijvoorbeeld einde proeftijd, einde tijdelijk dienstverband of jubilea)
  • administratieve afhandeling van ontwikkel- en opleidingsactiviteiten (budgetbeheer)
  • bewaken en beheren van administratie m.b.t. ziekteverzuim
  • het doorvoeren van personeelsmutaties en het up-to-date houden van het personeelsinformatiesysteem (ADP)
  • je bent het eerste aanspreekpunt voor managers, teamleiders en medewerkers betreffende HR gerelateerde vragen

Hier herken jij jezelf in

De Rotterdamse mentaliteit van "niet lullen maar poetsen", dat past bij jou. Je bent sterk in zelfstandig werken, pakt proactief zaken op en je hebt een natuurlijk gevoel voor procesmatig denken. Het doordenken van acties en daarop inspelen zie je als een uitdaging.
Moet er een goed gestructureerde brief geschreven worden, dan doe jij dat met slechts een paar steekwoorden. Daarnaast neem jij verantwoordelijkheid over je werk en de kwaliteit hiervan. Je beschikt over een gezonde mate van zelfreflectie en wilt jezelf graag blijven ontwikkelen bij één van de grootste woningcorporaties van Rotterdam.
Jouw kennis:
  • Je hebt aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau (bedrijfseconomische richting / HRM)
  • Je hebt al eerdere ervaring opgedaan op de administratie van een HR afdeling
  • Je werkt met grote nauwkeurigheid en precisie en bent een expert in het bewaken van deadlines
  • Je bent digitaal zeer vaardig
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van Arbeidsrecht
  • Kennis van ADP of een ander personeelsadministratie systeem is een pré
  • Een goede dosis humor, dat waarderen wij ook wel

Ons aanbod

  • Onderdeel zijn van een vooruitstrevende en dynamische organisatie
  • Een jaarcontract met optie tot verlenging bij wederzijdse tevredenheid
  • Salaris van minimaal € 3.095,- en maximaal € 3.798,- bruto op basis van een 36-urige werkweek, schaal G van de CAO Woondiensten
  • Per direct 32 uur p/w aan de slag op een flexibele, hybride werkplek in hartje Rotterdam
  • Brede opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen. Naast dat er vanuit Havensteder opleidingsbudget beschikbaar is, bouw je jaarlijks € 900,- (o.b.v. 36 uur) op om zelf in te zetten voor een opleiding naar keuze
  • Informele werksfeer met leuke collega's
  • Mooie kantine met sport- en spelmogelijkheden
  • Eigen laptop en mobiele telefoon
  • Tot slot: balans tussen werk en privé is belangrijk, daar maken we graag flexibele afspraken over
Voor meer informatie over de inhoud van de functie bel je (manager HRM)
.
Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Bram Siebenlist via of stuur een mailtje naar .


Functie:administratief medewerker hrm
Startdatum:16-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3095 – 3798
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker HRM Havensteder 16-11-2023

Bekijk ook andere vacatures