Allround Medewerker Informatiebeheer
Vacature details Solliciteren
Allround Medewerker Informatiebeheer (32 uur)
Als informatiebeheerder zorg je dat informatie snel en correct geregistreerd en gearchiveerd wordt. Daarnaast beantwoord je vragen van klanten vanaf de werkvloer bij de gemeente óf vanaf je eigen werkplek.
Werk je nauwkeurig en zaakgericht? Ben je - met andere woorden - vaak op zoek naar hoe je processen kunt verbeteren? Dan ben jij wellicht de medewerker informatiebeheer die we zoeken!
Waar kom je te werken?
Het team Duurzaam Informatie Beheer (DIB) adviseert en ondersteunt bij een toegankelijke informatiehuishouding. Binnen dit team streven we ernaar om informatie juist en volledig op te slaan, zodat het eenvoudig terug te vinden is. Als onderdeel van dit team ondersteun je jouw aan collega's van de gemeente Krimpen aan den IJssel.
Plezier in ons werk is net zo belangrijk als de ontplooiing van onze teamleden. Kernwaarden als professioneel, empathisch, lef en eigenaarschap beschrijven ons team als geen ander.
De gemeente Krimpen aan den IJssel
De gemeente Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die vooruit denkt en doet. We werken met autonome, zelforganiserende teams. Hierdoor zijn de lijnen kort en heb je veel zelfstandigheid. Krimpen aan den IJssel is een mooie gemeente waar van alles gebeurt. Een gemeente waar jij het verschil maakt voor de inwoners en ondernemers. We zoeken een enthousiast en secuur iemand die de functie van Allround medewerker informatiebeheer voor 32 uur per week wil vervullen. Samen met 4 collega's wordt je onderdeel van het team Duurzaam Informatie Beheer.
Wat ga je doen?
Je krijgt dagelijks verschillende vragen van collega's. Je staat hen te woord en bent bereid je sociale vaardigheden in te zetten om te helpen. Ook houd jij, als specialist, het overzicht in de hoeveelheid informatie die een gemeente binnenkrijgt.
Je durft een controlerende en een adviserende positie in te nemen. Kom je problemen tegen? Dan pak je dit met een proactieve en flexibele houding op. Je hebt een brede en afwisselende rol waarbij je met alle facetten van het informatiebeheer te maken krijgt.
Zo ga je:
Wie ben je?
Je hebt MBO werk- en denkniveau, en je bent bedreven in zaakgericht registreren en archiveren. Daarnaast ben je bekend met gemeentelijke processen. Je hebt een aantal jaar werkervaring als informatiebeheerder, maar we hechten er vooral waarde aan dat jij je herkent in onderstaande beschrijving:
Dit bieden we jou
Je komt te werken in een leuke organisatie en een gezellig team waarin je te maken krijgt met mooie, complexe en afwisselende werkzaamheden. Je komt te werken op een plek in een collegiaal, divers team waarbinnen iedereen zijn identiteit en eigenheid behoudt.
Verder bieden we je:
Gewenste Startdatum
Zo snel mogelijk
Sluitingsdatum
19 oktober 2023
Laat zien wie je bent
Spreekt deze baan jou aan? Solliciteer dan voor 19 oktober 2023 via de button bovenaan.
Wil je nog iets meer weten over de functie? Neem dan contact op met Rudy Solognier of met Petra de Bruin via 14-0180. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met , via of via het telefoonnummer .
Functie: | medewerker informatiebeheer |
Startdatum: | 30-09-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3612 – 3612 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Capelle aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Capelle aan den IJssel via capelleaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op capelleaandenijsselkrant.nl.
© capelleaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.