Vacature Backoffice Medewerk(st)er Hypotheken

Backoffice Medewerk(st)er Hypotheken in Krimpen aan den Ijssel

Woning

VvE pakketverzekering

Uitvaart

Aansprakelijkheid

Pensioen

Zakelijk

Heb jij een passie voor hypotheken en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging in de financiële dienstverlening? Zie jij jezelf werken bij een dynamisch en vooruitstrevend bedrijf in de Krimpenerwaard? Kom dan bij ons werken in de functie van Backoffice Medewerkster Hypotheken!

Bij ons krijg je de kans om je kennis in de hypotheeksector te verdiepen en te werken aan afwisselende en uitdagende werkzaamheden. Wij bieden een inspirerende werkomgeving waarin je jezelf continu kunt ontwikkelen en waar jouw bijdrage echt het verschil maakt.

Over Koos Rook Financiële Diensten

Wij zijn een onafhankelijk intermediair die zijn relaties adviseert op het gebied van verzekeren, hypotheken, administratie en bankzaken via de RegioBank.

Wat ons zo bijzonder maakt?
We gaan voor de persoonlijke touch! We luisteren echt naar wat de klant nodig heeft. Met een flinke dosis kennis van financiële producten en een oor voor de wensen van onze klanten, vinden we altijd de beste oplossing. Zo maken wij met onze kennis, passie en unieke aanpak écht het verschil voor de kleine en middelgrote bedrijven in de buurt!

Wat werken bij Koos Rook Financiële Diensten zo leuk maakt?
Werken bij Koos Rook Financiële Diensten is bijzonder aangenaam vanwege de dynamische omgeving en het persoonlijke, laagdrempelige karakter van het kantoor, waar mensen uit de regio gemakkelijk binnen kunnen lopen. De collegialiteit is hoog, en er is veel aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, wat bijdraagt aan een plezierige werksfeer.

Werkzaamheden

Dagelijks ondersteun je onze klanten met wellicht hun grootste aankoop in hun leven, een huis! Hier komt een hoop geregel bij kijken. Jij bent hier bewust van en je zorgt er voor dat zowel de adviseur als de klant dit als een probleemloos proces ervaart en dat alles van A tot Z perfect geregeld is.

Jij bent dus hét aanspreekpunt voor onze hypotheekadviseurs en onze klanten. Jij zorgt er voor dat de administratieve afhandeling van de hypotheekdossiers tot in de puntjes is geregeld. Van moment dat de aanvraag is ingediend tot acceptatie!

Verder bestaan je werkzaamheden uit:

  • Het verzamelen van alle benodigde documenten voor de hypotheekaanvraag. Denk hierbij aan de hypotheekakte, werkgeversverklaringen, bankgaranties etc.
  • Bij diverse geldverstrekkers hypotheekoffertes aanvragen.
  • Elke partij goed informeren en op de hoogte houden: de adviseurs, de klant, de geldverstrekkers de acceptant en de notaris.
  • Het verwerken van de hypotheekdossiers in het systeem.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende baan met ruimte voor eigen inbreng.
  • Maandsalaris wat past bij jouw kwaliteiten.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: zoals korting op schadeverzekeringen, goede pensioenregeling etc.
  • Informele samenwerkingen tussen verschillende teams in een open werkruimte.
  • Betrokken en toegankelijke collega's.
  • Gave personeelsuitjes .

Wat vragen wij?

  • Iemand die goed kan samenwerken.
  • Je bent communicatief vaardig en klant- en servicegericht.
  • Werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Minimaal 24-32 uur per week beschikbaar.

Ben jij klaar voor deze uitdaging?

Is Koos Rook Financiële Diensten het bedrijf wat jij zoekt? Bel ons gerust bij interesse of als je nog vragen hebt. Gelijk solliciteren? Stuur je cv naar of vul het sollicitatieformulier hieronder in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op!


Jouw toekomstige collega's van de afdeling hypotheken

hypotheekadviseur startershypotheek

Maak kennis met alle collega's!

Bij Koos Rook Financiële Diensten geloven we in de kracht van ons team. De collega's vormen de drijvende kracht achter ons succes en leveren dagelijks hoogwaardige financiële diensten aan onze gewaardeerde klanten. We zijn trots op ons team van toegewijde professionals die hun expertise en passie inzetten om de beste resultaten te behalen.

Wil je graag meer weten over de mensen achter Koos Rook Financiële Diensten? Neem dan een kijkje op onze pagina "over ons".

Kan ik doorgroeien?

Wij stimuleren de groei van onze medewerkers. Er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Wij bieden een stimulerende werkomgeving waarin onze medewerkers worden aangemoedigd om hun professionele vaardigheden te verbeteren en hun ambities na te streven.

Momenteel werken er 18 medewerkers bij Koos Rook Financiële Diensten verdeeld over de afdelingen Hypotheken, Verzekeren, Administratie, Bankzaken en Marketing. Nieuwschierig naar wie dit zijn? Kijk dan op de pagina ' over ons '.

Wat zijn de werktijden?

Bij een filltime dienstverband werk je 40 uur per week. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Elke dag heb je een half uur lunchpauze.

Ontvang ik een reiskostenvergoeding?

Als je bij Koos Rook Financiële Diensten werkt krijg je een kilometervergoeding als je buiten een straal van 10 kilometer enkele reis van het kantoor woont.

Aan de hand hiervan bellen wij jou op en bespreken wij jouw cv en motivatiebrief. Aan de hand hiervan bepalen we samen of je op gesprek mag komen. Hierna evalueren wij het gesprek en bespreken wij het vervolg. Bij positief resultaat volgt er een tweede gesprek. Na dit tweede gesprek laten wij (en jij) weten of wij met elkaar verder in zee gaan en ondertekenen wij een contract.

Wat is het aantal vakantiedagen per jaar?

Op basis van een 40-urige werkweek krijg je 24 vakantiedagen.

Wat doet Koos Rook Financiële Diensten precies?

Ja met de auto en de fiets is het goed bereikbaar en genoeg parkeergelegenheid. De fiets/scooter kan in een overdekte stalling worden gezet.
Met het OV kun je uitstappen bij het busstation in Krimpen aan den IJssel. Dan is het nog ongeveer ruim 5 minuten lopen. Lijn 194 stopt hier ook vlakbij. Dit is ongeveer nog 3 minuten lopen.

Parallelweg 1a
2921 LE Krimpen aan den IJssel



Functie:backoffice medewerkster hypotheken
Startdatum:23-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Backoffice Medewerk(st)er Hypotheken Koos Rook Financiële Diensten 23-10-2023

Bekijk ook andere vacatures