Bij ABB zijn we op zoek naar een gedreven customer operations specialist. In deze rol help jij het customer operations team met het correct afhandelen van de binnenkomende verzoeken en vragen van de klanten.
Ben jij klantgericht en daarnaast ook goed met systemen? Lees dan gauw verder!
De Customer Operations Specialist is het eerste aanspreekpunt voor de klanten en business partners voor de divisies Electrification Smart Buildings en Smart Power binnen Nederland. Je rapporteert aan de Teamlead Customer Operations. Met behulp van je customer service vaardigheden en kennis, help je het Customer Operations Team met het correct afhandelen van de binnenkomende verzoeken en vragen van onze klanten.
Dit betekent dat jij niet bang bent om de telefoon op te pakken en telefoontjes te plegen. Daarnaast ben je erg goed met computersystemen en heb je ervaring met SAP. Je bent communicatief sterk en je werkt secuur.
Daarnaast:
Je zult je bezighouden met het assisteren van de klanten. Je zorgt voor de oplossing van de problemen van de klanten. Dit kunnen problemen zijn met orders, technische zaken of betalingen. Je schakelt hiervoor met andere afdelingen zoals Sales, Technical Support, Operations, Supply Chain management.
Je takenpakket ziet er als volgt uit:
Je komt te werken in het team in Rotterdam (Alexander). ABB is een technologieleider die de digitale transformatie van industrieën aanstuurt. Voortbouwend op een traditie van meer dan 130 jaar innovatie vervult ABB vandaag de dag een leidende rol voor digitale industrieën met vier klantgerichte wereldwijde businesses: Electrification, Industrial Automation, Motion, en Robotics & Discrete Automation.
Bij ABB is er de duidelijke doelstelling om diversiteit en inclusie te stimuleren in alle dimensies: geslacht, LGBTQ+, vaardigheden, etniciteit en generaties. Samen beginnen zij aan een reis waarbij ieder mens, individueel en collectief, individuele verschillen verwelkomt en viert.
Geïnteresseerd? Aarzel dan niet om te solliciteren!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Functie: | Customer Operations Specialist, Customer service & order management rep |
Startdatum: | 13-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Capelle aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Capelle aan den IJssel via capelleaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op capelleaandenijsselkrant.nl.
© capelleaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.