Onze opdrachtgever is sinds 1928 leverancier voor bouw en industrie. Ze zijn gevestigd in Capelle aan den IJssel, Gouda en Den Haag en bieden een breed assortiment aan ijzerwaren, gereedschappen, hang- en sluitwerk, bevestigingsmaterialen, machines, keet- en kantoorbenodigdheden, infratechniek, bedrijfskleding, persoonlijke beschermingsmiddelen, kantoorartikelen en- meubilair.
Naast dit uitgebreide assortiment helpen zij bedrijven met de herkenbaarheid van hun onderneming door het bedrukken van bedrijfskleding. Of het nu gaat om personeel in de bouw, aannemerij, industrie of de technische diensten. Daarnaast helpt onze opdrachtgever haar klanten bij het onderhouden van gereedschappen en machines.
Wat ga je doen?
Je komt te werken in een team waarin accuratesse, samenwerking en een flexibele instelling hoog in het vaandel staan. Als administratief medewerker ben je met je collega’s verantwoordelijk voor de financiën. Je draagt de verantwoording voor de crediteuren en debiteurenbeheer, controleert inkoop- en verkoopfacturen en je verzamelt, registreert en ordent financieel – administratieve informatie en voert data in voor de meest uiteenlopende financiële doeleinden.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aanmaken, wijzigen en verwijderen van zogenoemde klantmedewerker accounts. Mochten klantmedewerkers vragen hebben over hun account, kunnen zij hiervoor bij jou terecht. Je maakt webshop logins aan en verstuurt deze. Als debiteuren medewerker draag je zorg voor dat er zo snel mogelijk aan de betalingsverplichtingen wordt voldaan. Je hebt ervaring met het telefonisch incasseren van betalingen. Mochten hier problemen bij ontstaan, weet je welke incasso-instrumenten je kunt gebruiken. Daarnaast beschik je over de kennis om een maningstraject op te stellen, kredietadviezen te vertrekken en kredietrapporten te lezen. Zoals hierboven omschreven lees je dat binnen de taakomschrijving van deze rol een breed scala aan werkzaamheden zijn. Het is een uitdagende functie met veel afwisseling en waarin je veel kunt leren.
Wat verwachten wij?
Wat bieden wij?
Functie: | Financieel administratief medewerker |
Startdatum: | 10-10-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2300 – 2600 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Capelle aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Capelle aan den IJssel via capelleaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op capelleaandenijsselkrant.nl.
© capelleaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.