Vacature Office Manager

Office Manager in Capelle aan den Ijssel

Office Manager

Referentie: 10032720 Brussel Onbepaalde duur Selection & Interim

Onze klant, actief in de energiesector op Europees niveau, is momenteel op zoek naar een Office Manager. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan onderwerpen: organisatie van vergaderingen/evenementen, communicatie, IT en accouting ondersteuning.
Onze klant is op zoek naar een kandidaat op parttime basis en is zeer flexibel.

Beschrijving

Kantoorbeheer:
  • Correspondentie en algemene vragen
  • Contract- en prijsonderhandelingen met kantoorverkopers en dienstverleners beheren
  • Ondersteuning bij reizen (boeken van vervoer, accommodatie, bijbehorende verzekeringen)
  • Follow-up gezondheids- en veiligheidsbeleid (Mensura)
IT-ondersteuning:
  • Samenwerken met extern IT-ondersteuningsbedrijf (Cereus) + licenties en materiaal up-to-date houden
  • Onderhouden van Office 365 database en Box software
  • Hardware (surface+ mobiele telefoons): bestellen & installeren
Boekhoudkundige ondersteuning: Personeelsadministratie:
  • Samenwerken met externe HR-partner (GroupS) incl. bijwerken van personeelsdossiers
  • Follow-up (quasi-geautomatiseerde) maandelijkse personeelskalender voor salarisberekening door GroupS
  • Bijwerken van verlofaanvraagdatabase (GroupS)
  • Bijwerken index tabellen
  • Assisteren bij aanwervingsproces voor nieuwe medewerkers (indien van toepassing)
  • Algemene vergadering (1/jaar)
  • Raad van bestuur (5/jaar)
  • Congres (1/jaar)
  • Webinar (2/jaar)
  • Beheren van de website en het extranet van het bedrijf
  • Coördinatie van het opstellen van het jaarverslag
  • Opmaak van massamail via Campaign Monitor
  • Back-up voor opmaak maandelijkse nieuwsbrief (Indesign)

Je profiel

  • Vloeiend in Engels en Frans/Nederlands
  • Vaardigheid in MS Office
  • Bewezen ervaring als office manager
  • Kennis van Office Administrator verantwoordelijkheden, systemen en procedures
  • Open-minded & flexibele persoonlijkheid, in voor een uitdaging
  • Hands-on, probleemoplosser
  • Bereid om te leveren
  • Blij om bij te dragen aan de uitdagingen van een dynamisch klein team
  • Discreet en vertrouwensvol
  • Gevoel voor humor
  • Sterke organisatorische en planningsvaardigheden in een snelle omgeving
  • Bewezen ervaring als Office Manager

Aanbod

Onze klant biedt je een parttime vast contract in een zeer dynamisch en flexibel bedrijf.

Functie:office manager
Startdatum:05-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Office Manager Axis 05-12-2023

Bekijk ook andere vacatures