Keywords
Sales promotions, Households, Consumer buying behavior, brands, consumption, promotion response, brand switching, purchase timing, reaction mechanisms, model, Lever scanner data, deal proneness, promotional bump decomposition
Related PhD Tracks
Incongruity between Ads and Consumer Expectations of Advertising
Joost Loef
Advanced Econometric Marketing Models
Dennis Fok
Governance of Global Interorganizational Tourism Networks; Changing forms of co-ordination between the travel agency and aviation sector
Jaco Appelman
Virtual Communities of Consumption: Networks of Consumer Knowledge and Companionship
Kristine de Valck
Virtual Tourism Destination Image. Glocal identities constructed, perceived and experienced
Robert Govers
Share onFunctie: | phd tracks |
Startdatum: | 25-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | WO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Capelle aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Capelle aan den IJssel via capelleaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op capelleaandenijsselkrant.nl.
© capelleaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.