Vacature PHD Tracks

PHD Tracks in Rotterdam

Keywords

Sales promotions, Households, Consumer buying behavior, brands, consumption, promotion response, brand switching, purchase timing, reaction mechanisms, model, Lever scanner data, deal proneness, promotional bump decomposition

Related PhD Tracks

Incongruity between Ads and Consumer Expectations of Advertising

Joost Loef

Advanced Econometric Marketing Models

Dennis Fok

Governance of Global Interorganizational Tourism Networks; Changing forms of co-ordination between the travel agency and aviation sector

Jaco Appelman

Virtual Communities of Consumption: Networks of Consumer Knowledge and Companionship

Kristine de Valck

Virtual Tourism Destination Image. Glocal identities constructed, perceived and experienced

Robert Govers

Share on

Functie:phd tracks
Startdatum:25-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:WO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. PHD Tracks Erasmus Universiteit Rotterdam 25-11-2023

Bekijk ook andere vacatures