Vacature Administratief Medewerker Bureau

Administratief Medewerker Bureau in Rotterdam

Administratief medewerker Bureau van de Pedel

Plaatsingsdatum maandag 16 okt 2023

Sluitingsdatum vrijdag 27 okt 2023

Functietype Professional Services

Organisatieonderdeel Marketing & Communications (M&C)

Salaris € 2.693 - € 3.636

Omvang 0,8 fte - 0,8 fte

Introductie

Het Bureau van de Pedel

Het Bureau van de Pedel heeft als belangrijkste taak het voorbereiden, organiseren en begeleiden van academische plechtigheden. Daarbij moet je denken aan promoties, oraties, de Dies Natalis en de opening van het academisch jaar. Op jaarbasis vinden bij de EUR circa 400 promoties en 40 oraties/afscheidscolleges plaats.

Het Bureau van de Pedel adviseert daarnaast andere diensten en faculteiten bij het organiseren van universitaire evenementen zoals de uitreiking van prijzen en graduations en bewaakt de academische rituelen.

Namens de rector magnificus van de EUR organiseert en bereidt het bureau van de pedel de academische plechtigheden voor en is verantwoordelijk voor een juist verloop van de plechtigheden. De nadruk van deze functie ligt op de administratieve ondersteuning, aangevuld met incidentele ondersteuning van de Pedel bij de uitvoering van de ceremoniële taken en de voorbereiding van promotieplechtigheden.

Het bureau is onderdeel van de dienst Marketing & Communication.

De functie

Met vijf andere medewerkers en de coördinator vorm je het Bureau van de Pedel. Deze functie bij het bureau van de pedel heeft een administratief karakter. Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor het administratieve voortraject van het promotietraject middels het promotie administratiesysteem Hora Finita. Dit voortraject is nauw gekoppeld aan het promotiereglement. Dit reglement is de basis voor ieder promotietraject en moet nauwkeurig gevolgd worden. Je bewaakt de voortgang van de correspondentie en administratie en toetst deze aan het universitaire protocol en reglement. Daarbij is het bureau van de pedel 'key user' van het systeem, dat wil zeggen dat er veel vragen betreffende Hora Finita bij jou terecht zullen komen. Kortom je bent een belangrijke vraagbaak voor promovendi. Tijdens de grote academische plechtigheden, zoals Opening Academisch Jaar en de dies natalis, ondersteun je de Pedel bij de uitvoering van de ceremoniële taken.

Wat vragen we:

  • Minimaal Mbo+ werk/denkniveau.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels (aantoonbaar B2-niveau conform CEF).
  • Een goede beheersing van het MS Office pakket.
  • Je hebt organisatorische en administratieve ervaring.
  • Je hebt een servicegerichte instelling.
  • Je bent geduldig en stressbestendig en houdt ook bij een verhoogde werkdruk het overzicht.
  • Je hebt gevoel voor verhoudingen en bent sociaal en communicatief vaardig.
  • Je hebt een probleemoplossend vermogen, oog voor detail en bent nauwkeurig.
  • Je bent sociaal vaardig, communicatief en kan goed samenwerken.
  • Je hebt affiniteit met academische rituelen.

De voorkeur gaat uit naar een kandidaat die, als het werk daarom vraagt, flexibel is qua werktijden en -dagen. De functie vraagt deels fysieke aanwezigheid op kantoor, maar het is ook mogelijk om deels thuis te werken.

Arbeidsvoorwaarden

We bieden je een internationaal georiënteerde en afwisselende baan in een enthousiast team, met uitstekende arbeidsvoorwaarden overeenkomstig de Collectieve Arbeidsvoorwaarden Overeenkomst Nederlandse Universiteiten (CAO NU).

De startdatum van de functie is 01-DEC-2023. Het salaris is afhankelijk van jouw kennis en ervaring en bedraagt bij een fulltime aanstelling (38 uur) tussen € 2.693 en € 3.636 bruto per maand (Schaal Schaal 7), conform de CAO-NU. Je hebt als standplaats Campus Woudestein - Rotterdam, bij Marketing & Communications (M&C). De functie heeft een omvang van 0,08 fte. Het contract wordt aangegaan voor een periode van (contractduur), en kan bij goede prestaties en onveranderde organisatieomstandigheden omgezet worden in een vaste aanstelling.

Alles wat we je verder te bieden hebben vind je hieronder!

  • Alles wat je nodig hebt voor een goede work-life balance : thuiswerken in overleg, 41 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek, 8% vakantiegeld en 8.3% eindejaarsuitkering, en flinke korting op een abonnement voor ons sportcentrum op de campus .
  • Een duurzame, inclusieve en diverse werkomgeving met een open cultuur waar je jezelf kunt zijn en we aandacht hebben voor elkaar en voor de wereld. Maak bijvoorbeeld gebruik van onze fietsbijdrage of neem deel aan netwerken zoals Young@EUR , Fame , QuEUR, of Young Erasmus Academy.
  • Tijd en ruimte voor je ontwikkeling in de breedste zin: ontwikkeldagen en een persoonlijk carrièrebudget , buitenlandse uitwisselingsmogelijkheden grotendeels op onze kosten, en gratis toegang tot onze universiteitsbibliotheek .
  • Een goed pensioen bij ABP waar wij 2/3e aan bijdragen, korting op diverse collectieve verzekeringen bij Zilveren Kruis Achmea, Loyalis, Allianz, en een reiskosten-, thuiswerk- en internetvergoeding.
  • Combineer je je baan met ouderschap of heb je deze wens voor de toekomst? EUR biedt gedeeltelijk doorbetaald ouderschapsverlof en volledig betaald aanvullend geboorteverlof voor partners , en er is een kinderopvang op de campus .
  • Verhuis je naar Nederland voor een baan bij de EUR? Dan kun je mogelijk gebruik maken van de 30%-regeling indien je aan de voorwaarden van de Belastingdienst voldoet, en helpen we met ons Dual Career Programme ook jouw partner bij het vinden van een leuke baan.

Werkgever

Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) is een internationaal georiënteerde universiteit met een uitgesproken maatschappelijke visie op onderwijs en onderzoek - onze missie luidt dan ook 'Creating positive societal impact'. Aan de EUR werken ruim 3.700 medewerkers en volgen bijna 33.000 studenten uit 140 landen ons wetenschappelijk onderwijs. Alles wat we doen, doen we onder het credo The Erasmian Way - Making Minds Matter. We zijn wereldburgers, verbindend, ondernemend, ruimdenkend en maatschappelijk betrokken. Deze Erasmian Values fungeren als ons interne kompas en maken de Erasmus Universiteit herkenbaar én onderscheidend voor de buitenwereld. Vanuit deze waarden, met een ruime blik en met oog voor diversiteit, verschillende achtergronden en opvattingen, werken onze medewerkers nauw samen aan het oplossen van maatschappelijke uitdagingen vanuit het dynamische en kosmopolitische Rotterdam. Mede dankzij de hoge kwaliteit en de positieve maatschappelijke impact van ons onderwijs en onderzoek en onze kenmerkende mentaliteit kan de EUR zich meten met de top van de Europese universiteiten. www.eur.nl .

Faculteit / Instituut / Dienst

De afdeling Marketing & Communications neemt het voortouw in het versterken van het merk en de reputatie van de Erasmus Universiteit als ondernemende universiteit met een sociaal hart, gericht op positieve maatschappelijk impact bij studenten, medewerkers en relevante externe stakeholders. Dit doen we samen met de faculteiten, Professional Services en nieuwe samenwerkingsverbanden, zoals de Convergentie. We brengen met oog op de lange termijn strategie ons merk EUR tot leven door onze campagnes, studenten-, academische en corporate evenementen, public relations, public affairs en onze grote online platforms eur.nl (3,5 miljoen bezoekers per jaar) en corporate social media (>300.000 volgers). We werken data- en kostengedreven om de algehele efficiëntie en effectiviteit van marketing en communicatie te helpen verbeteren.

Solliciteren

Voor meer informatie over de EUR verwijzen we je graag naar onze website www.eur.nl . Meer informatie over de functie kun je verkrijgen bij via . De sollicitatieprocedure bestaat uit 2 gesprekken. De sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 44.


Solliciteren?

Open navigatie voor Administratief medewerker Bureau van de Pedel Sluiten

  1. Administratief medewerker Bureau van de Pedel



Functie:administratief medewerker bureau
Startdatum:16-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2693 – 3636
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker Bureau EUR 16-10-2023

Bekijk ook andere vacatures