Vacature Assistent Catering Manager_600 - Assistent Catering Manager

Assistent Catering Manager_600 - Assistent Catering Manager in Capelle aan den Ijssel

Assistent Catering Manager

Heb jij een groot sociaal hart en ervaring in de catering of horeca? Wil je leren om de leiding te hebben over een team en weet jij jouw collega's op de juiste manier te motiveren?


Wat ga je doen?


Als Assistent Catering Manager zorg je ervoor dat de horeca en klantgerichte dienstverlening op rolletjes loopt. Het hele proces van inkoop, tot lunch serveren en administratie leer jij kennen en kan je na het inwerken met hulp van jouw collega's uitvoeren. We zoeken een kandidaat die het leuk vindt om nieuwe ideeën te ontwikkelen en verbeteracties bedenkt om de beste service voor onze klant te creëren. Dat betekent onder meer dat je zorgt dat de medewerkers goed hun werk kunnen doen, er aantrekkelijk eten op het menu staat, de in- en verkoop goed wordt georganiseerd en het belangrijkste: Tevreden gasten.

Naast jouw rol als Assistent Manager draag jij ook je steentje bij de dagelijkse werkzaamheden. De dag is erg afwisselend, je verzorgt met name de lunch. Je zet het brood en broodbeleg klaar, vult het fruit aan, zet de drankjes op de juiste houdbaarheidsdatum neer en je zorgt dat het servies klaar staat. Tijdens de lunch let je er goed op dat het jouw gasten aan niets ontbreekt. Natuurlijk zien de counters en alle tafels er steeds netjes uit. Ook kassawerkzaamheden komen dagelijks voor. Met het oog op de voedselveiligheid is het van belang dat je zorgvuldig en hygiënisch werkt.

Wat bieden wij?


Als jij bij ons groeit, groeien onze klanten en daarmee wij ook! Vanuit die visie bieden wij je alle mogelijkheden om jouw kennis te ontwikkelen en helpen jou om continu het beste uit jezelf te halen. Zowel on the job, als via diverse leerplatformen.

Naast een professionele organisatie waarin persoonlijke groei voorop staat, bieden wij vanuit onze hospitality CAO natuurlijk ook een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket:

  • Contract voor 32 uren per week;
  • Werktijden tussen 08:30-14:30 uur dinsdag t/m vrijdag;
  • Salaris tot maximaal € 2.310,- bruto per maand, afhankelijk van werkervaring;
  • 25 aantal vrije dagen (obv 38 uur);
  • Ontwikkeling vinden we belangrijk, daarom krijg jij toegang tot diverse trainingen en de mogelijkheid om relevante certificaten te behalen;
  • Uitgebreide lunch uit eigen restaurant.

Wat neem je mee?


Voor de functie van Assistent Catering Manager is het een vereiste dat je ervaring hebt in de omgang met gasten en bij voorkeur in de horeca en/of horeca. Daarbij ben je gezien de dynamische setting goed in multitasking, flexibel ingesteld en kunt tegen een spreekwoordelijk stootje.

Daarnaast voldoe je aan het volgende profiel:

  • Jij weet als geen ander wat gastvrijheid is, weet de verwachtingen van je gasteren iedere dag weer te overtreffen;
  • Je bent handig met computers, en weet jezelf prima te redden in de Microsoft Office programma's;
  • Je hebt een sociaal hart;
  • Je hebt een flexibele instelling en bent flexibel qua werktijden.

2. Je krijgt een
digitale screening


5. We doen je een
goed bod



Functie:assistent catering manager
Startdatum:29-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2310 – 2310
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Assistent Catering Manager_600 – Assistent Catering Manager Sodexo 29-11-2023

Bekijk ook andere vacatures