Vacature Backoffice Medewerker

Backoffice Medewerker in Rotterdam

  • Bel direct met een cruisespecialist:

    7 dagen in de week geopend • Geen wachttijden

    Stuur een bericht via WhatsApp:

    (ma-vr van 09:00 tot 21:00 & za-zo van 11:00 tot 18:00)


Wij sturen de kortingsvoucher naar je toe. Geef deze code door aan je Cruise Specialist voor het boeken van je cruise. De voucher/korting is niet toepasbaar na het overmaken van de totaal/aanbetaling. Deze voucher is 60 dagen geldig na uitgifte. Een voucher per boeking. Niet combineerbaar met andere acties/aanbiedingen.

€50 korting

Backoffice Medewerker

Wie zoeken wij?

Als Backoffice medewerker zorg je ervoor dat alle unieke geboekte cruises worden geboekt, gecontroleerd en dat de financiën correct worden verwerkt. Samen met het backoffice team zorg je ervoor dat de administratieve werkzaamheden goed en accuraat verlopen. Daarbij controleer je ook facturen en boekingsbevestigingen en schakel je met leveranciers daar waar nodig voor bijvoorbeeld (route)wijzigingen.
Verder ben je sociaal en ben je niet alleen een aanspreekpunt voor vragen van collega's of leveranciers, maar je kunt ook klanten helpen met eventuele vragen nadat ze hun mooie cruisereis hebben geboekt!

Wat vragen wij van jou?

  • je hebt een MBO/HBO opleiding of denkniveau in een administratieve of toeristische richting
  • je hebt relevante werkervaring in een administratieve functie
  • je kunt zowel zelfstandig, als in teamverband werken
  • je bent flexibel, stressbestendig, punctueel en houd ervan wanneer cijfers of informatie correct staan
  • je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar, voorkeur gaat uit naar full-time (39 uur)
  • je bent minimaal één avond en één weekenddag in de week beschikbaar
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • maximaal 45 minuten reistijd naar ons kantoor in Rotterdam (Bahialaan 600, Rotterdam)

Wat hebben wij jou te bieden?

Op ons reislustige kantoor in de wereldstad Rotterdam heb je de ruimte en vrijheid om mee te ondernemen in ons succes. Tijdens een persoonlijke kennismaking bespreken we graag samen hoe jouw ontdekkingsreis er voor jou uitziet. Naast het feit dat je komt te werken in ons super cruise team bieden wij je het volgende:

  • salaris hoger dan CAO
  • reiskostenvergoeding
  • gratis parkeren in onze eigen parkeergarage
  • goede pensioenregeling
  • doorgroeimogelijkheden
  • een inspirerende werkplek met nu wat extra maatregelen zodat we elkaar kunnen blijven zien op kantoor 😉
  • etentjes en leuke uitjes
  • wij zijn trots op onze koffiemachine die het koffiemomentje compleet maakt
  • genieten van vers fruit
  • ga de strijd aan tijdens een potje tafelvoetbal
  • en nog veel meer!
  • nog meer? Ja want wij sturen jou dus ook op scheepsbezoek!

Over ons

CruiseReizen.nl is één van de snelst groeiende organisaties van Nederland en wij helpen dagelijks onze klanten aan een onvergetelijke cruise vakantie. Wij werken als een team en geloven dat je hobby ook je werk moet zijn. Wij zijn dromers, levensgenieters en lachen veel.

Interesse in deze vacature?

Rederijen

Direct advies Openingstijden
Ma - vr: 09:00 - 21:00
Za - zo: 11:00 - 18:00
Bel voor persoonlijk advies



Functie:backoffice medewerker
Startdatum:01-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:39 – 39

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Backoffice Medewerker CruiseReizen 01-11-2023

Bekijk ook andere vacatures