Vacature Customer Care Medewerk(st)er Bijbaan

Customer Care Medewerk(st)er Bijbaan in Rotterdam

Billink bestaat inmiddels ruim 10 jaar en blijft onafgebroken één van de snelst groeiende Fintech bedrijven van Nederland. Zowel in 2021 als in 2022 zijn we door Emerce uitgeroepen tot de beste betaalmethode en ook op Trustpilot krijgen we van onze bijna 2 miljoen gebruikers de hoogste score van alle betaalmethodes met 4.8/5 sterren. De afgelopen jaren hebben we keihard aan ons product gewerkt. Zo worden onze iOS en Android apps dagelijks door duizenden klanten gebruikt, verwerken we inmiddels miljoenen transacties en is onze betaalmethode beschikbaar bij ca. 3.000 webwinkels! We werken met het gehele team dagelijks keihard om de beste van Nederland te blijven én om de populairste (achteraf) betaalmethode van Nederland te worden!

Wat ga je doen?

Inmiddels maken duizenden webshops gebruik van Billink. Dat betekent dat wij iedere dag enkele duizenden transacties verwerken. Onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 08.30u tot 20.00u is bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en live chat. Jij voorziet consumenten en klanten op vriendelijke en professionele wijze van de juiste informatie en draagt zorg voor een juiste administratieve afhandeling. Tevens begeleid je nieuwe klanten wanneer zij starten met het aanbieden van Billink achteraf betalen. Je beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en wil voor het beste resultaat gaan.

Wie ben jij?

  • Je bent student;
  • Je bent flexibel en minimaal 8 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid om tot 20.00u te werken;
  • Je bent klantgericht en staat stevig in je schoenen;
  • Je werkt zelfstandig en gestructureerd;
  • Je pikt informatie snel op en doorziet processen;
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands;
  • Ervaring met klantenservice is een pré

Wat bieden wij jou?

  • Een leuke bijbaan in een jong, ambitieus en gezellig team
  • Een marktconform salaris + reiskosten/thuiswerkvergoeding;
  • Een pensioenregeling zonder verplichte eigen bijdrage;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • De kans om ervaring op te doen in één van de snelstgroeiende FinTech bedrijven van Nederland;
  • Inwerktraject (op kantoor) en mogelijkhe den om via trainingen je vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;

Geïnteresseerd?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Wij ontvangen je motivatie en CV graag! Sollicitaties worden continu bekeken en je kunt binnen 2 weken een reactie van ons verwachten. Je kunt je sollicitatie richten aan en voor vragen kun je mailen naar [email protected] .

VERBRAUCHER

Was ist Billink und wie funktioniert es? Wo kann ich mit Billink bezahlen?

Functie:customer care medewerk bijbaan
Startdatum:17-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Customer Care Medewerk(st)er Bijbaan Billink 17-10-2023

Bekijk ook andere vacatures