Vacature Bestandsbeheerder Kredietkaart

Bestandsbeheerder Kredietkaart in Capelle aan den Ijssel

Bestandsbeheerder Kredietkaart

Referentie: 10032527 Brussel Interim Selection & Interim

Onze klant in de bank- en verzekeringssector is op zoek naar zijn volgende Chargeback Manager - Card Area. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van creditcardgeschillen, het analyseren van deze geschillen en het bijdragen aan de verbetering van chargebackprocessen en -procedures, en nog veel meer!
Als je een dynamische en leergierige persoonlijkheid hebt, een teamspeler bent en ten minste een bachelordiploma in economie, financiën of administratie hebt, dan zou deze baan iets voor jou kunnen zijn!
Onze klant biedt je een interimcontract van 3 maanden, een aantrekkelijk salarispakket en een dynamische werkomgeving.

Beschrijving

  • Beheer van Visa & Mastercard creditcardgeschillen (ook bekend als "chargeback" beheer);
  • Onderhoud van creditcards: kredietlijn- of kaartwijzigingen, duplicaten, kaartannuleringen, PIN-code-aanvragen, extra kaarten;
  • Bewaking van de kaartproductie en voorraadbeheer;
  • Analyse van het geschil van de klant en de rechtvaardiging ervan;
  • Verwerking van het betwiste bedrag door het openen van een invorderingsdossier bij de betreffende handelaar, in overeenstemming met de regels die zijn gedefinieerd door Visa en Mastercard. Verschillende tools, zowel intern als extern, zullen u helpen om deze geschillenstroom doeltreffend op te volgen;
  • Regelmatig contact met klanten, die contact met ons kunnen opnemen via e-mail of telefoon. Er is een speciale telefoonlijn voor chargebacks beschikbaar voor onze klanten;
  • Nauw contact onderhouden met de afdeling Reconciliaties, voor de boekhoudkundige follow-up van teruggevorderde bedragen, en ook met de afdeling Fraude, met wie we regelmatig de voortdurend veranderende regelgeving bespreken;
  • Bijdragen aan de verbetering van chargebackprocessen en -procedures om de efficiëntie van de service en de klantervaring te optimaliseren.

Je profiel

  • Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en resultaatgericht;
  • je houdt je strikt aan de procedures;
  • Je bent een teamspeler, dynamisch en in staat initiatief te nemen;
  • Commerciële instelling met een scherp gevoel voor communicatie;
  • je kunt taken organiseren en prioriteiten stellen
  • Projectmanagementvaardigheden;
  • Positieve, dynamische en flexibele houding;
  • Stressbestendigheid;
  • Je hebt een bachelordiploma economie, financiën of administratie en bij voorkeur relevante werkervaring;
  • Je bent in staat om een gesprek te voeren met een klant in het Frans en het Nederlands. Je begrijpt schriftelijke uitwisselingen met Visa en Mastercard in het Engels.

Aanbod

  • Een jonge en dynamische omgeving;
  • Maaltijdcheques;
  • Vergoeding van reiskosten.


Functie:bestandsbeheerder
Startdatum:22-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Bestandsbeheerder Kredietkaart Axis 22-10-2023

Bekijk ook andere vacatures