Vacature Commercieel Administratief Medewerker Sales

Commercieel Administratief Medewerker Sales in Rotterdam

Parttime commercieel administratief medewerker Sales - MICE M/V

Envoyer cette offre à un ami

Entiteit

Je hebt passie voor toerisme en wilt graag in een internationale context werken? Bij Center Parcs bieden we je een prettige, multiculturele omgeving waarin je je professioneel en persoonlijk kunt ontwikkelen.
Met maar liefst 24 locaties in 4 landen biedt Center Parcs het hele jaar door een unieke vakantie-ervaring met een combinatie van natuur, water, cottages, recreatie en service. Maak deel uit van onze familie en stap een wereld vol nieuwe kansen binnen bij de Pierre & Vacances-Center Parcs Groep, een Europese leider op het gebied van lokaal toerisme (een netwerk van 300 locaties in Europa en 12.000 werknemers).

Referentie

2023-9803

Arbeidsduur

Parttime/deeltijds

Functietitel

Parttime commercieel administratief medewerker Sales - MICE M/V

Functieomschrijving

Als parttime commercieel adminstratief medewerker Sales - MICE geef je op enthousiaste wijze ondersteuning aan de verantwoordelijke van het team om de targets voor het park te behalen en de B2B gasten een onvergetelijke belevenis te bezorgen. Je benut verkoopkansen en organiseert mede de rondleidingen en netwerkmomenten. Het begeleiden van B2B gasten bij hun aanvragen is een belangrijke taak.

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?

- Verkoop voor alle B2B gerelateerde zaken op ons park

- Ondersteuning in salesacitviteten, waaronder het administratief opmaken van offertes voor dagrecreatie, B2B, feestjes en/of het geven van rondleidingen etc.

- Ondersteuning en begeleiding bij netwerkmomenten, aanwezig zijn bij verkoop beurzen, begeleiden van in- en externe evenementen

- Alert zijn op "upselling" en additionele services aanbieden

- Kennis hebben van het product en mogelijkheden kunnen inschatten

- Mondeling en schriftelijk in moderne talen communiceren met interne en extern contacten

- Bij voorkeur beschikbare ICT-systemen kunnen gebruiken, zoals Delphi CRM systeem, Office pakket, Open Paris, Bi4, Zinex, Levyi en AS400. Uiteraard kunnen deze interne systemen bij de inwerkperiode worden aangeleerd.

- De interne communicatiestroom zorgvuldig opvolgen

- Zelfstandig verkoopprognoses per dossier ten behoeven van Finance kunnen opmaken

Aantal uur per week

19

Bijzonderheden met betrekking tot de functie (bv. werkuren, reizen etc.)

Een flexibel uurrooster met leuke uitdagingen. Veel (interne) contacten. Dienstreizen voor meetings en trainings zullen er ook zijn.

Wat bieden wij ?

Wat kun je bij ons verwachten?

- Een contract voor onbepaalde duur voor 19 uur per week

- marktconform salarispakket, met leuke secundaire voorwaarden zoals kortingen op activiteiten en vakanties.

- Een afwisselende baan in een dynamische en internationale omgeving bij één van de meest toonaangevende werkgevers in de leisure branche.

- Een goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.

- Een functie waar je je de komende jaren verder in kunt ontwikkelen.

Locatie werkplek

EUROPA, BELGIË, Center Parcs Park De Haan - De Haan

Minimaal gevraagd opleidingsniveau

HBO/Bachelor of vergelijkbaar

Minimaal aantal jaren werkervaring

3 tot 5 jaar

IT vaardigheden

- Bij voorkeur beschikbare ICT-systemen kunnen gebruiken, zoals Delphi CRM systeem, Office pakket, Open Paris, Bi4, Zinex, Levyi en AS400. Uiteraard kunnen deze interne systemen bij de inwerkperiode worden aangeleerd.

Competenties

Als parttime commercieel adminstratief medewerker Sales - MICE geef je op enthousiaste wijze ondersteuning aan de verantwoordelijke van het team om de targets voor het park te behalen en de B2B gasten een onvergetelijke belevenis te bezorgen. Je benut verkoopkansen en organiseert mede de rondleidingen en netwerkmomenten. Het begeleiden van B2B gasten bij hun aanvragen is een belangrijke taak.
Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?
- Verkoop voor alle B2B gerelateerde zaken op ons park
- Ondersteuning in salesacitviteten, waaronder het administratief opmaken van offertes voor dagrecreatie, B2B, feestjes en/of het geven van rondleidingen etc.
- Ondersteuning en begeleiding bij netwerkmomenten, aanwezig zijn bij verkoop beurzen, begeleiden van in- en externe evenementen
- Alert zijn op "upselling" en additionele services aanbieden
- Kennis hebben van het product en mogelijkheden kunnen inschatten
- Mondeling en schriftelijk in moderne talen communiceren met interne en extern contacten
- Bij voorkeur beschikbare ICT-systemen kunnen gebruiken, zoals Delphi CRM systeem, Office pakket, Open Paris, Bi4, Zinex, Levyi en AS400. Uiteraard kunnen deze interne systemen bij de inwerkperiode worden aangeleerd.
- De interne communicatiestroom zorgvuldig opvolgen
- Zelfstandig verkoopprognoses per dossier ten behoeven van Finance kunnen opmaken



Functie:commercieel administratief medewerker sales
Startdatum:17-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:19 – 19

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Commercieel Administratief Medewerker Sales Mazars 17-11-2023

Bekijk ook andere vacatures