Parttime commercieel administratief medewerker Sales - MICE M/V
Envoyer cette offre à un ami
Entiteit
Je hebt passie voor toerisme en wilt graag in een internationale context werken? Bij Center Parcs bieden we je een prettige, multiculturele omgeving waarin je je professioneel en persoonlijk kunt ontwikkelen.
Referentie
2023-9803Arbeidsduur
Parttime/deeltijds
Functietitel
Parttime commercieel administratief medewerker Sales - MICE M/V
Functieomschrijving
Als parttime commercieel adminstratief medewerker Sales - MICE geef je op enthousiaste wijze ondersteuning aan de verantwoordelijke van het team om de targets voor het park te behalen en de B2B gasten een onvergetelijke belevenis te bezorgen. Je benut verkoopkansen en organiseert mede de rondleidingen en netwerkmomenten. Het begeleiden van B2B gasten bij hun aanvragen is een belangrijke taak.
Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?
- Verkoop voor alle B2B gerelateerde zaken op ons park
- Ondersteuning in salesacitviteten, waaronder het administratief opmaken van offertes voor dagrecreatie, B2B, feestjes en/of het geven van rondleidingen etc.
- Ondersteuning en begeleiding bij netwerkmomenten, aanwezig zijn bij verkoop beurzen, begeleiden van in- en externe evenementen
- Alert zijn op "upselling" en additionele services aanbieden
- Kennis hebben van het product en mogelijkheden kunnen inschatten
- Mondeling en schriftelijk in moderne talen communiceren met interne en extern contacten
- Bij voorkeur beschikbare ICT-systemen kunnen gebruiken, zoals Delphi CRM systeem, Office pakket, Open Paris, Bi4, Zinex, Levyi en AS400. Uiteraard kunnen deze interne systemen bij de inwerkperiode worden aangeleerd.
- De interne communicatiestroom zorgvuldig opvolgen
- Zelfstandig verkoopprognoses per dossier ten behoeven van Finance kunnen opmaken
Aantal uur per week
19
Bijzonderheden met betrekking tot de functie (bv. werkuren, reizen etc.)
Een flexibel uurrooster met leuke uitdagingen. Veel (interne) contacten. Dienstreizen voor meetings en trainings zullen er ook zijn.
Wat bieden wij ?
Wat kun je bij ons verwachten?
- Een contract voor onbepaalde duur voor 19 uur per week
- marktconform salarispakket, met leuke secundaire voorwaarden zoals kortingen op activiteiten en vakanties.
- Een afwisselende baan in een dynamische en internationale omgeving bij één van de meest toonaangevende werkgevers in de leisure branche.
- Een goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.
- Een functie waar je je de komende jaren verder in kunt ontwikkelen.
Locatie werkplek
EUROPA, BELGIË, Center Parcs Park De Haan - De Haan
Minimaal gevraagd opleidingsniveau
HBO/Bachelor of vergelijkbaar
Minimaal aantal jaren werkervaring
3 tot 5 jaar
IT vaardigheden
- Bij voorkeur beschikbare ICT-systemen kunnen gebruiken, zoals Delphi CRM systeem, Office pakket, Open Paris, Bi4, Zinex, Levyi en AS400. Uiteraard kunnen deze interne systemen bij de inwerkperiode worden aangeleerd.
Competenties
Als parttime commercieel adminstratief medewerker Sales - MICE geef je op enthousiaste wijze ondersteuning aan de verantwoordelijke van het team om de targets voor het park te behalen en de B2B gasten een onvergetelijke belevenis te bezorgen. Je benut verkoopkansen en organiseert mede de rondleidingen en netwerkmomenten. Het begeleiden van B2B gasten bij hun aanvragen is een belangrijke taak.
Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?
- Verkoop voor alle B2B gerelateerde zaken op ons park
- Ondersteuning in salesacitviteten, waaronder het administratief opmaken van offertes voor dagrecreatie, B2B, feestjes en/of het geven van rondleidingen etc.
- Ondersteuning en begeleiding bij netwerkmomenten, aanwezig zijn bij verkoop beurzen, begeleiden van in- en externe evenementen
- Alert zijn op "upselling" en additionele services aanbieden
- Kennis hebben van het product en mogelijkheden kunnen inschatten
- Mondeling en schriftelijk in moderne talen communiceren met interne en extern contacten
- Bij voorkeur beschikbare ICT-systemen kunnen gebruiken, zoals Delphi CRM systeem, Office pakket, Open Paris, Bi4, Zinex, Levyi en AS400. Uiteraard kunnen deze interne systemen bij de inwerkperiode worden aangeleerd.
- De interne communicatiestroom zorgvuldig opvolgen
- Zelfstandig verkoopprognoses per dossier ten behoeven van Finance kunnen opmaken
Functie: | commercieel administratief medewerker sales |
Startdatum: | 17-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 19 – 19 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Capelle aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Capelle aan den IJssel via capelleaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op capelleaandenijsselkrant.nl.
© capelleaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.