Als Customer Service Agent, houdt je je bezig met klantgerichte acties uitvoeren om ondersteuning te bieden binnen de after-sales. Je draagt bij aan ??het EMEA after-sales serviceteam bij aan het vergroten van de klantenloyaliteit en het ondersteunen van de omzetgroei.
Als Service Engineer ben je verantwoordelijk voor Level 2-service en ondersteun je het lokale Level 1-team voor technische ondersteuning en hotline om escalaties op te lossen. Ook ben je verantwoordelijk voor het trainen van het L1-team en het monitoren van hun prestaties.
Een typische dag voor een servicemonteur omvat ook directe interacties met onze belangrijkste distributie- of EPC-partners (bijvoorbeeld bij trainingsactiviteiten) en contacten met de service- en R&D-teams op het hoofdkantoor.
Je rapporteert aan de Service Manager van de Benelux en speelt een sleutelrol in het positioneren als Tier 1 dienstverlener. Jij bent de ondersteuning voor de installateurs.
Wij zijn opzoek naar een werknemer met een passie voor het oplossen van technische uitdagingen. Je hebt het vermogen om zelfstandig en gefocust te werken in een dynamische, snelle omgeving.
Daarnaast zal je veel contact hebben met klanten, zowel telefonisch, per mail als face-to-face. Je bent zelf analytisch ingesteld en kunt met communicatieve vaardigheden en een intercultureel vermogen aan de slag gaan.
Als Customer Service Agent houdt je je bezig met de ondersteuning en het beheer van de after-salesactiviteiten bij ons in Nederland, België en Luxemburg. Je traint en houdt toezicht op de middelen van het ondersteuningsteam van niveau 1. Daarnaast monitor en analyseer je voortdurend de service-KPI's, inclusief de klanttevredenheid.
Ook biedt jij directe technische ondersteuning aan belangrijke distributeurs en EPC's, inclusief training op afstand en op locatie, inbedrijfstelling en ondersteuning voor probleemoplossing. Je geeft van installatie- en servicetrainingen voor klanten, zowel face-to-face als online.
En je houdt je bezig met het proactief verbeteren van serviceprocessen en tools om de klanttevredenheid en service-efficiëntie te vergroten.
Gepassioneerde en nuchtere mensen die gedreven zijn om dingen gedaan te krijgen en tegelijkertijd creatieve oplossingen voor problemen te vinden worden gewaardeerd.
We erkennen dat onze kracht en succes rechtstreeks verband houden met de talenten en vaardigheden van onze teamleden met een gestroomlijnde benadering van ons werk.
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel! Wij nemen binnen 48 uur contact met je op voor het inplannen van een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek kan je samen met het Randstad Callflex team kijken of deze vacature een match is! Wij hebben nog meer vacatures in het klantcontact, dus wellicht sluiten deze ook mooi bij jouw wensen aan.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Functie: | Customer Service Agent (Technisch), Medewerker klantenservice |
Startdatum: | 13-11-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Capelle aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Capelle aan den IJssel via capelleaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op capelleaandenijsselkrant.nl.
© capelleaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.