Quion Groep B.V.
Nederlands nl
Quion Groep B.V.
Nederlands nl
Quion Groep B.V.
Nederlands nl
Medewerker Klant Contact Centrum Documenten (32-38 uur)
Capelle aan den IJssel , Zuid-Holland , Nederland Klant Contact Centrum
Vacature details Solliciteren
Functieomschrijving
Ben jij iemand die energie krijgt van het juist en vlot verwerken van e-mails en poststukken? Gaat scannen en registeren van documenten jou goed af? Ben je nauwkeurig en heb je affiniteit met het automatiseren van processen? Lees dan snel verder!
Jouw werkomgeving
Als medewerker Klant Contact Centrum (KCC) Documenten maak je onderdeel uit van een team van ongeveer 14 collega's.
Wat ga je doen?
Als medewerker KCC Documenten zorg je samen met je collega's voor de ontvangst en de distributie van inkomende e-mails en poststukken die betrekking kunnen hebben op het gehele hypotheekproces.
Als medewerker KCC Documenten ben je o.a. verantwoordelijk voor:
Vereisten
Wat heb je nodig voor deze functie?
Als medewerker van Quion ben je nieuwsgierig en toon je initiatief. Je wilt een expert zijn in jouw vakgebied. Feedback geven en vragen is je tweede natuur. Je krijgt energie van het samenwerken in een complexe omgeving en je ziet kansen voor ontwikkeling. Je gaat voor resultaat en je durft voor je mening uit te komen.
Op de afdeling KCC Documenten worden steeds meer processen geautomatiseerd en worden robots ingezet. Het is daarom van belang dat je goed om kan gaan met veranderingen in IT en proces/werkwijze. Je bent verder zeer accuraat en wil graag meedenken over het verbeteren van processen. Het is een zeer grote pre als je ervaring hebt binnen de hypothecaire branche.
Daarnaast
Gezien de aard en vertrouwelijkheid van onze werkzaamheden is een integriteitonderzoek onderdeel van de selectieprocedure.
Wat bieden wij jou?
Continu verbeteren is de rode draad in onze ambitie: het is een manier van denken, van werken en van leven. Werken bij Quion betekent aan de slag binnen een jonge, ambitieuze en innovatieve organisatie met korte schakels. We delen graag onze kennis met elkaar en zijn altijd op zoek naar nieuwe kansen en het verbeteren van onze huidige relaties. Samen met zo'n 600 collega's ondersteun je klanten bij het administratieve traject van de hypotheek.
Quion is op zoek naar echte toppers in hun vak. Omgekeerd mag je ook van ons veel verwachten. Een prettige, collegiale cultuur met veel ruimte voor initiatieven en persoonlijke groei. Ook ontvang je een compleet en aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden, onder andere bestaande uit:
Interesse?
Ben jij degene die we zoeken voor deze functie? Solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton. Heb je vragen of wil je meer informatie over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met op . Bij vragen over de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met Laura Versteeg op .
Functie: | medewerker klant contact centrum |
Startdatum: | 14-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 1966 – 2808 |
Uren per week: | 32 – 38 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Capelle aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Capelle aan den IJssel via capelleaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op capelleaandenijsselkrant.nl.
© capelleaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.