Vacature Medewerker Klant Contact Centrum Documenten

Medewerker Klant Contact Centrum Documenten in Capelle aan den Ijssel

Quion Groep B.V.

Nederlands nl

Quion Groep B.V.

Nederlands nl

Quion Groep B.V.

Nederlands nl

Medewerker Klant Contact Centrum Documenten (32-38 uur)

Capelle aan den IJssel , Zuid-Holland , Nederland Klant Contact Centrum

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving

Ben jij iemand die energie krijgt van het juist en vlot verwerken van e-mails en poststukken? Gaat scannen en registeren van documenten jou goed af? Ben je nauwkeurig en heb je affiniteit met het automatiseren van processen? Lees dan snel verder!


Jouw werkomgeving

Als medewerker Klant Contact Centrum (KCC) Documenten maak je onderdeel uit van een team van ongeveer 14 collega's.


Wat ga je doen?

Als medewerker KCC Documenten zorg je samen met je collega's voor de ontvangst en de distributie van inkomende e-mails en poststukken die betrekking kunnen hebben op het gehele hypotheekproces.

Als medewerker KCC Documenten ben je o.a. verantwoordelijk voor:

  • Het verwerken, controleren, beoordelen en afhandelen van alle binnenkomende klantverzoeken met betrekking tot het primaire proces via e- mail en/of brief.
  • Het scanklaar maken en scannen van inkomende fysieke hypotheekdocumenten; inclusief het splitsen naar proces.
  • Het valideren van gedigitaliseerde documenten en inkomende e-mails door middel van toekenning meerdere gegevens in het validatiesysteem.
  • De interne distributie van fysieke poststromen verzorgen.
  • Het (Her-) archiveren en opvragen van fysieke documenten/dossiers.
  • Het verzorgen van data-entry bouwdepot.
  • Het verzendklaar maken uitgaande poststromen.

Vereisten

Wat heb je nodig voor deze functie?

Als medewerker van Quion ben je nieuwsgierig en toon je initiatief. Je wilt een expert zijn in jouw vakgebied. Feedback geven en vragen is je tweede natuur. Je krijgt energie van het samenwerken in een complexe omgeving en je ziet kansen voor ontwikkeling. Je gaat voor resultaat en je durft voor je mening uit te komen.

Op de afdeling KCC Documenten worden steeds meer processen geautomatiseerd en worden robots ingezet. Het is daarom van belang dat je goed om kan gaan met veranderingen in IT en proces/werkwijze. Je bent verder zeer accuraat en wil graag meedenken over het verbeteren van processen. Het is een zeer grote pre als je ervaring hebt binnen de hypothecaire branche.

Daarnaast

  • Ben je op korte termijn beschikbaar
  • Heb je minimaal een MBO niveau 2 diploma
  • Heb je enige kennis en ervaring van/met Excel en overige MS office programma's
  • Heb je ervaring met administratieve (bulk)processen
  • Heb je bij voorkeur ervaring met de inzet van robots binnen een administratieve omgeving
  • Ben je communicatief sterk en beheers je de Nederlandse taal goed

Gezien de aard en vertrouwelijkheid van onze werkzaamheden is een integriteitonderzoek onderdeel van de selectieprocedure.


Wat bieden wij jou?

Continu verbeteren is de rode draad in onze ambitie: het is een manier van denken, van werken en van leven. Werken bij Quion betekent aan de slag binnen een jonge, ambitieuze en innovatieve organisatie met korte schakels. We delen graag onze kennis met elkaar en zijn altijd op zoek naar nieuwe kansen en het verbeteren van onze huidige relaties. Samen met zo'n 600 collega's ondersteun je klanten bij het administratieve traject van de hypotheek.

Quion is op zoek naar echte toppers in hun vak. Omgekeerd mag je ook van ons veel verwachten. Een prettige, collegiale cultuur met veel ruimte voor initiatieven en persoonlijke groei. Ook ontvang je een compleet en aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden, onder andere bestaande uit:

  • Een contract voor in eerste instantie 6 maanden
  • Een basissalaris tussen €1.966 en € 2.808 bruto per maand & 190 vakantie-uren o.b.v. 38 uur per week
  • Mogelijkheid om parttime te werken (tussen 32 en 38 uur)
  • Gunstige pensioenregeling, een fietsplan en de mogelijkheid tot het aan- en verkopen van vakantiedagen
  • Tal van trainings- en opleidingsmogelijkheden voor breedte- en hoogteontwikkeling
  • Flexibel werken in verschillende roosters en patronen en ook thuis werken behoort tot de mogelijkheden.
  • Ergonomisch werken, gezonde maaltijden en sporten met korting
  • Een centraal gelegen modern kantoor in Capelle aan den IJssel met goede bereikbaarheid per openbaar vervoer en ruime parkeergelegenheid. Ons kantoor ligt vlakbij metrostation Kralingse Zoom en de A16

Interesse?

Ben jij degene die we zoeken voor deze functie? Solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton. Heb je vragen of wil je meer informatie over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met op . Bij vragen over de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met Laura Versteeg op .




Functie:medewerker klant contact centrum
Startdatum:14-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:1966 – 2808
Uren per week:32 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker Klant Contact Centrum Documenten Quion Groep 14-11-2023

Bekijk ook andere vacatures