Vacature medewerker orderadministratie

medewerker orderadministratie in Capelle aan den Ijssel

Voor een bedrijf in Capelle a/d IJssel, dat zich specialiseert in het distribueren van elektronica-productie, industriële automatisering en ledverlichting, zijn wij op zoek naar een medewerker orderadministratie. De functie is per direct te bekleden voor 32-40 uur in de week. Klinkt dit interessant? Lees hieronder verder!

wat bieden wij jou
  • Salaris in overleg
  • Per direct op contract bij opdrachtgever
  • In Capelle a/d IJssel
  • 32-40 uur in de week
wie ben jij

Eigenlijk is alles mogelijk… maar de ambitie om een veelzijdig invulling te geven op administratief vlak, gecombineerd met interesse in techniek en daadwerkelijke ervaring met AFAS of soort gelijk, zijn wel een MEGA pre.

Heb jij een goed analytisch vermogen, oog voor detail, ben je zowel mondeling als schriftelijk sterk en daar bovenop nog eens proactief en kan je goed organiseren? Dan komen wij heel graag in contact met jou.

Wat vragen we nog meer;

  • Een basisopleidingsniveau van MBO-4, graag in een relevante richting zoals administratie of boekhouding + MS Office pakket zou fijn zijn;
  • De voertaal op kantoor is Nederlands, maar praktische kennis van Engels en/of Duits is wenselijk;
  • De standplaats is Capelle aan den IJssel, bij voorkeur woon je in een straal van maximaal ca. 30 km daaromheen.
wat ga je doen

Als medewerker orderadministratie ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken en ondersteun je de dagelijkse operationele processen binnen het bedrijf. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van een efficiënte en nauwkeurige administratie. De administratieve taken zijn veelzijdig op het gebied van inkoop, verkoop, logistiek en boekhouding binnen diverse modules van AFAS. Je bent heel veelzijdig inzetbaar, geen dag heeft dezelfde indeling.

waar ga je werken

Jij komt te werken bij een bedrijf dat elektrische componenten ontwikkeld, verkoopt en mee denkt in verschillende technische projecten. Ze specialiseren zich in elektronica-productie, industriële automatisering en ledverlichting. Dit bedrijf is al meer dan 45 jaar draaiende en werkzaam door de gehele Benelux. Op kantoor zijn ca. 10 collega’s waar je mee en voor werkt. De buitendienst bestaat uit ca. 9 productmanagers die af en toe op kantoor zijn.

Dit bedrijf biedt jou;

  • Salaris in overleg;
  • Per direct op contract bij opdrachtgever;
  • € 0,23 kilometervergoeding;
  • Flexibele werktijden;
  • Pensioen opbouw;
  • 25 vakantiedagen obv fulltime.
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Medewerker orderadministratie, Assistent inkoop
Startdatum:09-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. medewerker orderadministratie Randstad 09-11-2023

Bekijk ook andere vacatures