Vacature Service Manager

Service Manager in Capelle aan den Ijssel

Service Manager

Capelle aan den IJssel

Service Manager

Cloud & Data Center Infrastructures

HBO

Capelle aan den IJssel

DE WERELD VAN

Cloud & Data Center Infrastructures

De digitale transformatie is in volle gang. De vraag naar dataplatformen wordt groter en groter. Onze klanten en partners ontwikkelingen sneller dan ooit tevoren. Hierin bieden wij onze markt verschillende oplossingen aan, van handmatig naar geautomatiseerd beheer of van lokaal datacenter naar een hybride of zelfs multicloud omgeving. Kortom, op ieder niveau staat het vergroten van de controle, wendbaarheid en digitale slagkracht centraal.

Dit bieden wij jou

Een afwisselende, uitdagende baan met tal van ontwikkelmogelijkheden aan onder andere onze eigen Vinci Energies Academy of GoodHabitz en we geven je de vrijheid om te werken waar en wanneer je wilt. Daarnaast bieden we:

  • Een fulltime contract of een contract tussen 28 - 40 uur;
  • Binnen elke contractvorm recht op 5 weken verlof en er zijn verschillende mogelijkheden tot het verruimen van verlof;
  • Een premievrij pensioen, uitstekende aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en een onkostenvergoeding;
  • Variabele beloning, leaseauto, telefoon, laptop en de mogelijkheden om deel te nemen aan ons aandeelprogramma;
  • Budget voor de inrichting van jouw werkplek thuis (€ 500,-).

Hier krijg jij energie van

Als Service Manager ben je nauw betrokken bij alles wat er speelt bij jouw klanten. Je hecht veel waarde aan het opbouwen en onderhouden van de klantrelatie, je bent met elkaar in gesprek over verwachtingen, voortgang en uitvoering van zaken die spelen.
Je bewaakt de afgesproken dienstverlening op basis van gemaakte afspraken die o.a. zijn vastgelegd in de contracten, SLA en DAP. Je zorgt voor periodieke rapportages en volgt deze op. Daarnaast ben je in staat kansen te signaleren en leads te genereren voor de Accountmanager uit jouw team.
Naast de verantwoordelijkheid voor je eigen klanten, word je betrokken bij de aanbiedingen voor nieuwe klanten vanuit offertetrajecten en aanbestedingen.
Vanuit jouw rol als Service manager krijg je de ruimte om mee te werken aan het continue verbeteren en innoveren van onze dienstverlening. Je ervaringen bij je klanten kun je gebruiken om onze proceseigenaren te adviseren over verbeteringen in onze (ITIL) processen en practices.
Je krijgt de gelegenheid om je talenten verder te ontwikkelen. Die ontwikkeling vinden we belangrijk. Bij Axians sta jij aan het roer van jouw persoonlijke ontwikkeling, iets wat we graag faciliteren.

Hier herken jij jezelf in

Je beschikt over een groot analytisch vermogen, je bent dienstverlenend en bent in staat om de klantvraag naadloos aan te laten sluiten om onze service. Je bent ambitieus, oplossingsgericht, leergierig en beschikt over heldere & transparante communicatieve vaardigheden.
Verder beschik je over:

  • Academisch of HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis, of de intentie om kennis op te doen, van ITIL, Prince2;
  • Goede Nederlandse en Engelse spreek- en schrijfvaardigheid.

Dit is jouw team

Als Service Manager ben je één van onze vijf Service Managers binnen onze Business Unit. Met 60 collega's ontzorgen wij onze opdrachtgevers binnen de publieke sector, met name overheden, wat betreft de infrastructuur van het IT netwerk. We doen dat met veel plezier en vinden ondernemerschap belangrijk. We staan open voor nieuwe ideeën, initiatieven en doen dit alles met elkaar als team. Dit alles doen wij binnen ons Axians netwerk, waarbinnen solidariteit belangrijk is.

Dit bieden wij jou

Een afwisselende, uitdagende baan met tal van ontwikkelmogelijkheden aan onder andere onze eigen Vinci Energies Academy of GoodHabitz en we geven je de vrijheid om te werken waar en wanneer je wilt. Daarnaast bieden we:

  • Een fulltime contract of een contract tussen 28 - 40 uur;
  • Binnen elke contractvorm recht op 5 weken verlof en er zijn verschillende mogelijkheden tot het verruimen van verlof;
  • Een premievrij pensioen, uitstekende aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en een onkostenvergoeding;
  • Variabele beloning, leaseauto, telefoon, laptop en de mogelijkheden om deel te nemen aan ons aandeelprogramma;
  • Budget voor de inrichting van jouw werkplek thuis (€ 500,-).

Hier krijg jij energie van

Als Service Manager ben je nauw betrokken bij alles wat er speelt bij jouw klanten. Je hecht veel waarde aan het opbouwen en onderhouden van de klantrelatie, je bent met elkaar in gesprek over verwachtingen, voortgang en uitvoering van zaken die spelen.
Je bewaakt de afgesproken dienstverlening op basis van gemaakte afspraken die o.a. zijn vastgelegd in de contracten, SLA en DAP. Je zorgt voor periodieke rapportages en volgt deze op. Daarnaast ben je in staat kansen te signaleren en leads te genereren voor de Accountmanager uit jouw team.
Naast de verantwoordelijkheid voor je eigen klanten, word je betrokken bij de aanbiedingen voor nieuwe klanten vanuit offertetrajecten en aanbestedingen.
Vanuit jouw rol als Service manager krijg je de ruimte om mee te werken aan het continue verbeteren en innoveren van onze dienstverlening. Je ervaringen bij je klanten kun je gebruiken om onze proceseigenaren te adviseren over verbeteringen in onze (ITIL) processen en practices.
Je krijgt de gelegenheid om je talenten verder te ontwikkelen. Die ontwikkeling vinden we belangrijk. Bij Axians sta jij aan het roer van jouw persoonlijke ontwikkeling, iets wat we graag faciliteren.

Hier herken jij jezelf in

Je beschikt over een groot analytisch vermogen, je bent dienstverlenend en bent in staat om de klantvraag naadloos aan te laten sluiten om onze service. Je bent ambitieus, oplossingsgericht, leergierig en beschikt over heldere & transparante communicatieve vaardigheden.
Verder beschik je over:

  • Academisch of HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis, of de intentie om kennis op te doen, van ITIL, Prince2;
  • Goede Nederlandse en Engelse spreek- en schrijfvaardigheid.

Dit is jouw team

Als Service Manager ben je één van onze vijf Service Managers binnen onze Business Unit. Met 60 collega's ontzorgen wij onze opdrachtgevers binnen de publieke sector, met name overheden, wat betreft de infrastructuur van het IT netwerk. We doen dat met veel plezier en vinden ondernemerschap belangrijk. We staan open voor nieuwe ideeën, initiatieven en doen dit alles met elkaar als team. Dit alles doen wij binnen ons Axians netwerk, waarbinnen solidariteit belangrijk is.

Functie:service manager
Startdatum:17-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:28 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Service Manager Axians 17-11-2023

Bekijk ook andere vacatures