Service Manager
Capelle aan den IJssel
Service Manager
Cloud & Data Center Infrastructures
HBO
Capelle aan den IJssel
DE WERELD VAN
Cloud & Data Center Infrastructures
De digitale transformatie is in volle gang. De vraag naar dataplatformen wordt groter en groter. Onze klanten en partners ontwikkelingen sneller dan ooit tevoren. Hierin bieden wij onze markt verschillende oplossingen aan, van handmatig naar geautomatiseerd beheer of van lokaal datacenter naar een hybride of zelfs multicloud omgeving. Kortom, op ieder niveau staat het vergroten van de controle, wendbaarheid en digitale slagkracht centraal.
Dit bieden wij jou
Een afwisselende, uitdagende baan met tal van ontwikkelmogelijkheden aan onder andere onze eigen Vinci Energies Academy of GoodHabitz en we geven je de vrijheid om te werken waar en wanneer je wilt. Daarnaast bieden we:
Hier krijg jij energie van
Als Service Manager ben je nauw betrokken bij alles wat er speelt bij jouw klanten. Je hecht veel waarde aan het opbouwen en onderhouden van de klantrelatie, je bent met elkaar in gesprek over verwachtingen, voortgang en uitvoering van zaken die spelen.
Je bewaakt de afgesproken dienstverlening op basis van gemaakte afspraken die o.a. zijn vastgelegd in de contracten, SLA en DAP. Je zorgt voor periodieke rapportages en volgt deze op. Daarnaast ben je in staat kansen te signaleren en leads te genereren voor de Accountmanager uit jouw team.
Naast de verantwoordelijkheid voor je eigen klanten, word je betrokken bij de aanbiedingen voor nieuwe klanten vanuit offertetrajecten en aanbestedingen.
Vanuit jouw rol als Service manager krijg je de ruimte om mee te werken aan het continue verbeteren en innoveren van onze dienstverlening. Je ervaringen bij je klanten kun je gebruiken om onze proceseigenaren te adviseren over verbeteringen in onze (ITIL) processen en practices.
Je krijgt de gelegenheid om je talenten verder te ontwikkelen. Die ontwikkeling vinden we belangrijk. Bij Axians sta jij aan het roer van jouw persoonlijke ontwikkeling, iets wat we graag faciliteren.
Hier herken jij jezelf in
Je beschikt over een groot analytisch vermogen, je bent dienstverlenend en bent in staat om de klantvraag naadloos aan te laten sluiten om onze service. Je bent ambitieus, oplossingsgericht, leergierig en beschikt over heldere & transparante communicatieve vaardigheden.
Verder beschik je over:
Dit is jouw team
Als Service Manager ben je één van onze vijf Service Managers binnen onze Business Unit. Met 60 collega's ontzorgen wij onze opdrachtgevers binnen de publieke sector, met name overheden, wat betreft de infrastructuur van het IT netwerk. We doen dat met veel plezier en vinden ondernemerschap belangrijk. We staan open voor nieuwe ideeën, initiatieven en doen dit alles met elkaar als team. Dit alles doen wij binnen ons Axians netwerk, waarbinnen solidariteit belangrijk is.
Dit bieden wij jou
Een afwisselende, uitdagende baan met tal van ontwikkelmogelijkheden aan onder andere onze eigen Vinci Energies Academy of GoodHabitz en we geven je de vrijheid om te werken waar en wanneer je wilt. Daarnaast bieden we:
Hier krijg jij energie van
Als Service Manager ben je nauw betrokken bij alles wat er speelt bij jouw klanten. Je hecht veel waarde aan het opbouwen en onderhouden van de klantrelatie, je bent met elkaar in gesprek over verwachtingen, voortgang en uitvoering van zaken die spelen.
Je bewaakt de afgesproken dienstverlening op basis van gemaakte afspraken die o.a. zijn vastgelegd in de contracten, SLA en DAP. Je zorgt voor periodieke rapportages en volgt deze op. Daarnaast ben je in staat kansen te signaleren en leads te genereren voor de Accountmanager uit jouw team.
Naast de verantwoordelijkheid voor je eigen klanten, word je betrokken bij de aanbiedingen voor nieuwe klanten vanuit offertetrajecten en aanbestedingen.
Vanuit jouw rol als Service manager krijg je de ruimte om mee te werken aan het continue verbeteren en innoveren van onze dienstverlening. Je ervaringen bij je klanten kun je gebruiken om onze proceseigenaren te adviseren over verbeteringen in onze (ITIL) processen en practices.
Je krijgt de gelegenheid om je talenten verder te ontwikkelen. Die ontwikkeling vinden we belangrijk. Bij Axians sta jij aan het roer van jouw persoonlijke ontwikkeling, iets wat we graag faciliteren.
Hier herken jij jezelf in
Je beschikt over een groot analytisch vermogen, je bent dienstverlenend en bent in staat om de klantvraag naadloos aan te laten sluiten om onze service. Je bent ambitieus, oplossingsgericht, leergierig en beschikt over heldere & transparante communicatieve vaardigheden.
Verder beschik je over:
Dit is jouw team
Als Service Manager ben je één van onze vijf Service Managers binnen onze Business Unit. Met 60 collega's ontzorgen wij onze opdrachtgevers binnen de publieke sector, met name overheden, wat betreft de infrastructuur van het IT netwerk. We doen dat met veel plezier en vinden ondernemerschap belangrijk. We staan open voor nieuwe ideeën, initiatieven en doen dit alles met elkaar als team. Dit alles doen wij binnen ons Axians netwerk, waarbinnen solidariteit belangrijk is.Functie: | service manager |
Startdatum: | 17-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 28 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Capelle aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Capelle aan den IJssel via capelleaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op capelleaandenijsselkrant.nl.
© capelleaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.