Vacature Customer Account Relations & Support Assistant

Customer Account Relations & Support Assistant in Capelle aan den Ijssel

23
nov.

We zijn op zoek naar mensen voor de Back Office van het Leasing team in de B2B Onboarding Professionals afdeling van onze klant. De Back Office is verantwoordelijk voor het bestellen, valideren en betalen van Leasing/Renting aanvragen voor professionele klanten via ons B2B kanaal. De ideale kandidaat heeft ervaring in administratie en klantcontact.

Referentie: 10032675 Brussel Interim Selection & Interim

20
nov.

Op zoek naar een boeiende kans in de banksector? Onze klant, een bekende bank, heeft een tijdelijk contract van 6 maanden beschikbaar voor een Middle Officer Private Banking. Je zult verantwoordelijk zijn voor het beheren van geldtransfers, het afhandelen van corporate actions en het overzien van effecten- en geldtransacties. Wij zijn op zoek naar kandidaten met een sterke opleiding, eerdere ervaring in het bankwezen en uitstekende communicatieve vaardigheden. Als je proactief en gemotiveerd bent en goed gedijt in een snelle omgeving, dan is deze functie iets voor jou.

Referentie: 10032647 Luxemburg (Stad) Interim Selection & Interim

16
nov.

Sluit je aan bij het dynamische team van onze klant als Account Payable Officer! Als je oog hebt voor detail en graag met cijfers werkt, dan is dit de perfecte kans voor jou. Als Account Payable Officer speel je een essentiële rol in de financiële processen van de organisatie. Je bent onder andere verantwoordelijk voor het controleren van leveranciersinformatie, het beoordelen van facturen, het verkrijgen van de benodigde goedkeuringen en het bijhouden van een nauwkeurige administratie. Vaardigheid in Microsoft Office Suite en bekendheid met boekhoudsoftware zijn gewenst, samen met sterke probleemoplossende en interpersoonlijke vaardigheden. Mis de kans niet om deel uit te maken van een groeiend bedrijf met een aanbod voor een vast contract!

Referentie: 10032639 Luxemburg (Stad) Interim Selection & Interim

14
nov.

Onze klant, werkzaam in de banksector, zoekt een Financial Advisor. De afdeling van de klant is verantwoordelijk voor het bellen van klanten om hun debetstand op hun kredietlijn te verhogen en om afspraken te maken in hun filiaal. De ideale kandidaat heeft minstens 3 maanden werkervaring in een callcenter, een secundair diploma, commerciële vaardigheden. De klant bevindt zich in Brussel en biedt een langdurig interimcontract.

Referentie: 10032618 Brussel Interim Selection & Interim

8
nov.

We hebben momenteel een boeiende vacature voor een Customer Account Relations & Support Assistant bij onze klant. Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van de klantendossiers van de bank, het openen en sluiten van lopende rekeningen, het analyseren van officiële documenten en het controleren van klantprofielen. Je bent ook verantwoordelijk voor het opstellen en verzenden van regelgevende rapporten, het verzorgen van officiële communicatie naar klanten en het bieden van ondersteuning aan klanten.
Voor deze functie is onze klant op zoek naar iemand met ten minste een bachelor- of masterdiploma in economie of bedrijfsbeheer, en een zeer goede kennis van het Italiaans, Engels en Frans.
Deze interimopdracht van 6 maanden biedt je de kans om te werken in een kleine structuur die deel uitmaakt van een grote groep. Je krijgt een reiskostenvergoeding en maaltijdcheques.

6
nov.

Onze klant is op zoek naar een Transactions, Check & Release Clerk die verantwoordelijk zal zijn voor het controleren van de codering van bewijsstukken en het uitvoeren van betalingsopdrachten. De ideale kandidaat heeft ervaring in cash management en een goede kennis van financiële producten. Onze klant biedt je een opdracht van 6 maanden.

Referentie: 10032598 Brussel Interim Selection & Interim

Commercieel Assistant Private Wealth Management

31
okt.

Als Commercial Assistant ben je de drijvende kracht achter de dagelijkse werking van het Sales Team en een cruciaal onderdeel van het Client Service Team. Samen met de Private Banker zorg je voor een perfecte dienstverlening aan onze klanten. Heb je een bachelordiploma economie of financiën, spreek je Frans en wil je aan de slag in private wealth management, dan is dit de kans voor jou! Het gaat om een tijdelijk contract van 6 maanden in Brussel, met uitzicht op een vast contract.



Functie:account & support assistant
Startdatum:26-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Customer Account Relations & Support Assistant Axis 26-11-2023

Bekijk ook andere vacatures