Vacature Learning Specialist

Learning Specialist in Rotterdam

Learning Specialist

Klant Contact Services

Eneco - Rotterdam

32 - 40 uur

3-5 jaar/years, > 5 jaar/years

€40.000 - €57.000

Learning Specialist

Klant Contact Services

3-5 jaar/years, > 5 jaar/years

Eneco - Rotterdam

€40.000 - €57.000

32 - 40 uur

  • Onze visie op leren vertaal jij naar slimme leerinterventies die aansluiten bij de werkpraktijk

  • Je zorgt dat de door jouw ontwikkelde leerinterventies bijdragen aan het resultaat van Eneco Customer Care

  • Je werkt in een dynamisch resultaatteam voor 1 of meerdere klant opdrachten

Waarom kiezen voor Eneco?

Heel Nederland schakelt om. Naar slimmer, schoner en duurzamer. Wij willen dat iedereen moeiteloos kan meedoen aan deze energietransitie. Dat kan alleen als we klanten nog beter gaan helpen. Drempels voor ze wegnemen om te verduurzamen door te luisteren én te weten waar de klant nou echt behoefte aan heeft. Als kartrekker in de energietransitie heeft Eneco als eerste te maken met nieuwe duurzame energiebronnen en nieuwe manieren van energieopslag en -management. Onze klanten veranderen in hoog tempo. De digitale consument wil snel, naadloos en relevant klantcontact. Om in deze dynamische omgeving te excelleren, veranderen we onszelf ook regelmatig. We zijn continue bezig met het implementeren van slimme oplossingen om het klantcontact op de juiste plek te af te handelen en de medewerkers de tools te geven om de klant in 1x goed te helpen.

Dit ga je doen

Zorg jij voor een slimme leerinterventies die aansluiten bij de werkpraktijk van al onze 1.000 klant experts?
Als Learning Specialist bij Eneco Customer Care, ontwikkel en implementeer je didactisch onderbouwde leerinterventies aansluitend bij het doel, doelgroep, werkpraktijk & visie op leren. Je evalueert de aangeboden leerinterventies, interpreteert deze en rapporteert de leeropbrengst aan Product Owner, Learning Experts & Expert Lead.
Je bent verantwoordelijk voor juiste content en didactisch onderhouden van het leermateriaal voor jouw klant opdracht en controleert of de performance supporting tools hierop aansluiten.

Het performanceniveau binnen je klant opdracht houd je goed in de gaten. Zie je dat deze onder norm dreigt te komen, dan bekijk je samen met jouw resultaat team en het operationeel team of het nodig is de klant experts te faciliteren in groei en ontwikkeling. Gaat leren bijdragen aan verbetering van de performance? Dan weet jij de gewenste leerdoelen te vertalen naar passende leerinterventies!
Je werkt samen met verschillende collega's op verschillende expertise gebieden. Zo houd je affiniteit de operatie door wekelijks mee te kijken of te werken met de klant experts. Ook weet je welke veranderingen er aan komen in proces & systeem, doordat samen optrekt met de proces & implementatie specialist. Heb je hulp nodig op didactisch oogpunt, dat betrek je de learning experts. En voor het toepassen van de juiste content werk je samen met onze kennis beheerders. Daarnaast houd je nauw contact met de projecttrainers bij onze partners die ook voor jouw klant opdracht werken.
Kortom, een veelzijdige functie waarbij klant-, mens- & resultaatgerichtheid samen komt!

Gaat dit over jou?

Je kunt je nieuwe omgevingen en situaties snel eigen maken. Je hebt focus, lef en executiekracht. Hiermee weet je de beoogde doelstellingen te realiseren in een steeds sneller veranderende organisatie.

  • HBO werk/denkniveau in de richting van Opleidingskunde, PABO of een hieraan gerelateerde opleiding.
  • Je bent klantgericht en creatief in het verzinnen van passende oplossingen.
  • Je bent communicatief sterk en beschikt over goede schrijfvaardigheden.
  • Onderzoekt systematisch problemen, werkt gestructureerd en zorgvuldig
  • Je bent in staat om op verschillende niveaus te denken en handelen. Waarbij je beschikt over goede adviesvaardigheden.
  • Je weet wat er speelt binnen de organisatie en kan verbanden leggen.

Je bent verantwoordelijk voor

  • Het ontwikkelen, implementeren van didactisch onderbouwde leerinterventies aansluitend bij het gewenste doel, doelgroep & visie op leren
  • Evalueren of de aangeboden leerinterventies het gewenste resultaat hebben opgeleverd
  • De juiste content en didactisch onderhouden van het leermateriaal voor zijn/ haar klant opdracht en controleert of de kennisbank hierop aansluit
  • Is sparringspartner met projecttrainers van externe partners voor ontwikkelen van nieuw materiaal

Dit worden je collega's

Eneco Customer Care is volop in beweging en geen dag is hetzelfde. We hebben de verandering ingezet om een flexibele, uitdagende organisatie te worden, waar multidisciplinair samenwerken in teams centraal staat. Zo werk je in een team met proces experts, data experts en forecasters. Samen werken jullie aan het gewenste resultaat. Door de agile werkwijze kunnen we razendsnel inspelen op de behoeften van de klant en ontwikkelingen in de markt. Onze kernwaarden zijn: samen, focus, transparantie, feedback geven en verbeteren.

Je valt onder het expertise team Learning & Quality. Dit team bestaat uit learning experts, quality coördinatoren, content specialisten en gesprekscoaches. Met elkaar faciliteren jullie alle klant experts in hun ontwikkeling.

Je werkt in een prachtig modern en licht gebouw, op een locatie die uitstekend bereikbaar is: op 2 minuten loopafstand van metro en treinstation Rotterdam-Alexander.

Dit hebben we te bieden

Werken bij Eneco is voor iedereen

Ruim 4.000 Eneco-talenten zorgen voor een open, fijne cultuur waarin iedereen kan groeien en bloeien.

Werken bij Eneco is voor iedereen

Kies je voor een carrière bij Eneco, dan kies je voor ambitie, groei en kansen. Je krijgt alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en het werk te doen zoals het bij jou past. Daar hoort ook een goede werk-privébalans bij. Je kunt je tijden flexibel indelen en deels thuiswerken als je functie dat toelaat.

Zo werk je aan je eigen toekomst, maar óók aan die van de wereld. Want samen met je 4.000 collega's ga je voor die ene grote missie: klimaatneutraal in 2035. We helpen klanten sneller verduurzamen, bedenken innovatieve oplossingen en pakken kansen met beide handen aan. Doe je mee?

Wil je meer weten over deze vacature? Randy Harmsen onze Expert Lead Learning & Quality beantwoordt met plezier jouw vragen via .

Met deze vacature willen wij zelf een nieuwe Eneco collega werven.

Functie:learning specialist
Startdatum:19-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3086 – 4398
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Capelle aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de capelle-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Learning Specialist Eneco 19-10-2023

Bekijk ook andere vacatures